Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
is er ergens een handleiding voor Disk Druid dan? of moet ik dat op een of andere manier zelf uitzoeken? niet dat ik dadleijk iets verkeerds doe en dan alle data kwijt ben...
Verwijderd
wel ff controleren hoe je de hd hebt geformateerd.....
ntfs kan linux niet aan ....
ntfs kan linux niet aan ....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 18:37 . Reden: spelling ]
Daarom kun je beter met Partition Magic een stuk vrije ruimte op je HD aanmaken, daarna laat je RedHat deze ruimte gebruiken, da's de meest veilige manier.Boy schreef op 01 november 2002 @ 18:34:
is er ergens een handleiding voor Disk Druid dan? of moet ik dat op een of andere manier zelf uitzoeken? niet dat ik dadleijk iets verkeerds doe en dan alle data kwijt ben...
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je hebt nu één partitie, beslaat die ook de hele schijf? Zo ja, dan zul je die - denk ik - eerste met iets als Partition Magic moeten resizen. Het zou kunnen dat de installer van Red Hat dat tegenwoordig ook kan, dat weet ik niet zeker. Als je eenmaal een stuk niet-gepartitioneerde ruimte op je schijf hebt dan is het allemaal heel simpel. Installatie starten, aangeven dat het stuk niet-gepartitioneerde ruimte moet worden gebruikt en de installer zelf alles uit laten zoeken
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
ik heb NTFS, dus ik zal eerst met PM een stuk moeten partitioneren merk ik...
bedankt voor de reacties
bedankt voor de reacties
Pagina: 1