Moet wel nog beetje afgewerkt worden zoals de fan afgewerkt is...
Die kan je zien op onderstaande foto...

adr opleidingen en meer adr opleidingen
STOER!!!!!! lekker gemakkelijk om mee te nemen enzo... en ziet er ook goed uit!!Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:37:
Shuttle SS51-G
P4 2.26ghz
256mb Samsung DDR333
Gainward Geforce4 Ti4600 Golden Sample
Western Digital 80GB SE (8mb cache)
Samsung 40x CDRW
Stealthmod moet ook nog gebeuren, mr eerst eventjes uitdokteren wat'k met dat frontje ga doen...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Orange & Red
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Ik vind niet echt een mod, die kastjes kun je zo kopen.C@m!k@z3 schreef op 01 november 2002 @ 18:40:
Grappige mod, rare topictitel.
Orange & Red
rooster aan de zijkant & fan.wat is er nou precies aan ge mod?
PhD i.o.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Stuur mij er dan ook even eentej op_ferry_ schreef op 01 november 2002 @ 19:24:
woei, dat had ik ook eens in me hoofd, van dat zware gaas, zoals voor hekken als window. aleen is dat niet echt mooi in me case. misschien heb ik binnekort een p166, en ga ik dat daarin maken. en dan een bortje met verboden toegang eraan. die heb ik ook nog 112903 keer liggen
#StopBurningStuff
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Je geheugen is hier duidelijk wel een bottleneck volgens mij.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:37:
Shuttle SS51-G
P4 2.26ghz
256mb Samsung DDR333
Gainward Geforce4 Ti4600 Golden Sample
Western Digital 80GB SE (8mb cache)
Samsung 40x CDRW
Stealthmod moet ook nog gebeuren, mr eerst eventjes uitdokteren wat'k met dat frontje ga doen...
Samen staan we sterk!
Verwijderd
Heb het gekocht bij www.metaalwinkel.nl maar die zit bij mij om de hoek.. en aangezien je in Groningen woont wordt dat lastig denk ik... Misschien dat ik het ook via www.modwarehouse.com ga verkopen...Boeie schreef op 01 november 2002 @ 21:36:
ik vind die barebone systeempjes zoals deze zeer interessant... misschien ook maar 1 aanschaffen...![]()
dat gaas btw, zoek ik ook nogsteeds, moet redelijk fijnmazig zijn ,en dat hebben ze niet bij gamma/karwei/formido/praxis... (iig niet in die waar ik ben geweest) en ik vertik et van dat dure otogrille materiaal te gebruiken...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq