Toon posts:

andere proc --> mobo dood??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een A7V en heb er voor de gein om is te proberen er een 1700+ op gedrukt. maar toen ik een starte gaf hij gelijk geen beeld en gaf continu piepje (piep...piep...piep) dit licht bijde asus A7V normaal aan het geheugen of aan de vidkaart. Ik dus andere video kaart er in stoppen, zelfde. ander geheugen, zelfde. dus ik dacht ja pech werkt niet al het oude spul er weer in gedrukt. Toen gaf ie niet eens meer piepjes(geen beeld en geen piepjes??). Weten julie nog iets wat ik kan proberen?? of is het hopeloos.....

Verwijderd

Zoek es op wat die piepjes betekenen, het is een soort morse code wat ie dan piept, per BIOS/mobo verschilt de betekenis van de lengte en het ritme van de piepjes. Ik denk dat je al een heel eind komt als je dat weet.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gevonden dat de piepjes die ik heb geheugen of vidkaart probs betekenen

Verwijderd

Topicstarter
ik weet ook wel dat het geen 133mhz fsb ondersteund maar hij zou die 1700+ dan toch 11*100 moeten draaien

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:05:
ik weet ook wel dat het geen 133mhz fsb ondersteund maar hij zou die 1700+ dan toch 11*100 moeten draaien
Als hij alsmaar korte lange piepjes geeft is je mem dood.
Als i snel kort , kost doet dan is je vga kaart dood :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

CMOS reset al gedaan?

Check verder ook eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 18:05:
sommige moederborden doen dat wel idd maar somige weigeren het toch echt staan je jumpers wel op de jumperless stan?

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Klinken de piepjes als een (politie) sirene? Dan heb je kans dat cpu dood is, of als je geluk hebt de koeler er niet goed op zit.

Verwijderd

Mischien ff een BIOS update doen?

Verwijderd

ff je bios resettim :* resetten door bv je batterij los te halen (zo komt resettim dus aan zijn naam die zal vast vaak hebben moeten resetten)

Verwijderd

Topicstarter
ik alles wat jullie zijden geprobeert maar mobo is gewoon echt dood want he nu nieuw mobo gehaalt(check sig) en daar op deden proc en vid-kaart gewoon, en mem hangt nu bij in andere kasten en heeft ook geen probs. maar in ieder geval thx voor hulp :)
Pagina: 1