Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone abb. verlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat levert dit tegenwoordig op als ik bijv. 2 jaar verleng zonder een toestel, of aan gratis belminuten.
Het gaat om een zakelijk abb. bijv. coperate pack, met ong. 110 euro/mnd aan internationale belkosten. Ik moet de komende tijd gaan onderhandelen voor zo'n 75 abbo's te verlengen.
Wat valt eruit te halen, heeft iemand een indicatie ervan.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:14

Smarron

The bend

Bel Vodafone even op ?? Zij kunnen wel een mooie aanbieding maken, zeker voor 75 abo's !!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik wil wat eigelijk uit de praktijk horen...

Verwijderd

Weet niet of je veel uit de praktijk verhalen zult horen, tis toch een speciaal verhaal als je 75 abbo's verlengt

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar als vanuit 1 of 5 abbo's gaat en dan x 75 / 15...

• Smarron

Smarron

The bend

Je valt onder een hele andere regeling dan kleinzakelijk of particulier.
Wat voor speciale dingen heb je nu? Bel je naar elkaar goedkoper enzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:00:
Ok, maar als vanuit 1 of 5 abbo's gaat en dan x 75 / 15...
Dan nog, je zal met 75 abbo's veel meer korting kunnen afdingen dan met 1 of 2. Dit moet je dan wer regelen op een andere manier als normaal, afspraak maken met iemand van Vodafone dus.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben nu geen speciale dingen, dan dat er de bedoeling is dat er meer ge-sms dient te worden, dus niet onderling bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Dan nog, je zal met 75 abbo's veel meer korting kunnen afdingen dan met 1 of 2. Dit moet je dan wer regelen op een andere manier als normaal, afspraak maken met iemand van Vodafone dus.

Ok, maar iemand die bijv. 5 abbo's zonder gsm afneemt, wat voor korting zit er dan ongeveer in...

• Smarron

Smarron

The bend

Maar goed, je hebt nu dus al 75 abo's als ik het goed begrijp? Dan ziet Vodafone heus wel in dat je een goede inkomstenbron bent en zal dan een mooie aanbieding kunnen doen.

Het zal nog steeds via Vodafone zelf moeten. Speciale acties die weleens worden genomen:

- Goedkoop bellen tussen de 75 mobieltjes (bijv. de helft van de prijs van een normaal abo, zeg € 0,08 p/m
- Nieuwe mobieltjes
- Kortingen op de maandfactuur

etc.

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:13:
Ok, maar iemand die bijv. 5 abbo's zonder gsm afneemt, wat voor korting zit er dan ongeveer in...
Niks.

Pagina: 1