Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Volgensmij is het op CB geldig maar wordt het niet echt door iedereen gezien is fair play, maar je kan het doen door simpel nog een forward key te binden. Dus Stel dat je Forward = A hebt bij het menu in AoT bind je nog een key zoals G bij Forward, druk deze tegelijk in onder het zwemmen in je kan de waterval op
zelfs de maker van het spel (shag) heeft op de officiele forums gezegt dat het geen bug is en dus gebruikt mag worden.
Nog simplerer dan bovenstaande oplossing is om je forward key gewoon 2 x forward te binden (moveforward | moveforward)
Ik heb het nog niet geprobeerd maar dat schijnt goed te werken
Nog simplerer dan bovenstaande oplossing is om je forward key gewoon 2 x forward te binden (moveforward | moveforward)
Ik heb het nog niet geprobeerd maar dat schijnt goed te werken
Thanks! Gewoon iets wat mag dus. Op sommige servers is het expliciet verboden zag ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Da's een discussie die al jaren loopt. Zonder het zwemmen is het lage water een death trap, je kan er dan alleen maar uit via de ladder of de lift. Groter probleem zijn de diverse mogelijkheden om onder water beter te zien, waarvan er een aantal regelrechte cheats zijn.
Binden via een tweede key kan, maar is niet handig. Wat veel praktischer is, is het volgende:
A=Forward|Forward
(Idem voor de andere richtingen) Hier heb je bij het normale spelen geen last van, alleen is spectator mode beweeg je sneller. Het 'leuke' is, is dat iemand die met een joystick speelt, dit standaard al kan.
Maar goed, als ze nu gewoon Rapids er uit tiefen, zijn we van de hele discussie, en een deathmatch map af
Binden via een tweede key kan, maar is niet handig. Wat veel praktischer is, is het volgende:
A=Forward|Forward
(Idem voor de andere richtingen) Hier heb je bij het normale spelen geen last van, alleen is spectator mode beweeg je sneller. Het 'leuke' is, is dat iemand die met een joystick speelt, dit standaard al kan.
Maar goed, als ze nu gewoon Rapids er uit tiefen, zijn we van de hele discussie, en een deathmatch map af
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
rapid is na getaway de kewlste mapijdod schreef op 02 november 2002 @ 12:23:
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Scope is de beste, veel tactics komen daar te pas. Rapid is voor n00bs campen en wachten tot er iemand langs komt
Verwijderd
je moet gewoon toets/knop naar voren lopen 2 toetsen neer zetten 
en dan klaar!!
met repidwaters bedoel je toch?
en dan klaar!!
met repidwaters bedoel je toch?
grrrr....Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 13:29:
Scope is de beste, veel tactics komen daar te pas. Rapid is voor n00bs campen en wachten tot er iemand langs komt
Blister is pas een masterlijke map!!!!! bij scope heb ik laats met de hele team alleen staan sniperen en ik molde in 1 ronde 5 gasten met een parker hale. Lekkere tactic map dan.
Assume there are no rules and it's one big free for all
qua tactisch kamertjes binnen rennen is trooper ook niet mis, klein maar fijn zullen we maar zeggen 
enne, weetje wat pas een geinige bug is, de "building jump" in getaway (van high roof naar ander roof, boven het uithangbord)
enne, weetje wat pas een geinige bug is, de "building jump" in getaway (van high roof naar ander roof, boven het uithangbord)
die bug is oud man.... dat wist ik al vanaf dat AOT uit was. rapid, blister en forge zijn gaaf
Is idd oude bug en bijna iedereen gebruikt het 
!Zwaar De Gekste!
!Zwaar De Gekste!
Feyenoord!
Ze moeten oprotten met bugs gebruiken......Als ik word gemold door iemand die bug gebruikt dan kan ie rekenen op heel veel votes en als ik de admin ken KICKBAN! lamers, onnodige camper en TKer zijn zwaar irri
Pagina: 1