Goed, ik zit dus hier met het lekkere originele probleem dat ik een fout in een zelfgemaakte regex niet begrijp. Deze regex is bedoeld om verwijzingen naar html/php/asp bestanden in een html/php/asp pagina te vervangen door een andere URL. De volgende code is gebruikt :
Ik heb hier al diverse dingen voor geprobeerd, inclusief bijvoorbeeld het escapen van de \-tekens (dus er \\ van maken). Dat hielp niet. Ik blijf de volgende waarschuwing krijgen :
Het zal ongetwijfeld iets heel simpels zijn, maar ik zit er natuurlijk weer overheen te kijken
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| function encode_exit_urls($buffer){ $OutURL = ( "$SITEROOT/trackme.php?JAVA_PageURL=". rawurlencode($LoadPage). "&JAVA_Referrer=". rawurlencode($_SERVER["HTTP_REFERER"]). "&JAVA_DTime=". date("Y-m-d H:i:s"). "LoadPage=" ); $Expression = ("[^\W\s](http://|\w)\w*\.(html*?|php3*?|asp)"); return preg_replace( ($Expression), ($OutUrl. "$0"), $buffer ); } |
Ik heb hier al diverse dingen voor geprobeerd, inclusief bijvoorbeeld het escapen van de \-tekens (dus er \\ van maken). Dat hielp niet. Ik blijf de volgende waarschuwing krijgen :
code:
1
| Warning: Unknown modifier '(' in /eenuurl/Stage04/tracker/trackme.php on line 45 |
Het zal ongetwijfeld iets heel simpels zijn, maar ik zit er natuurlijk weer overheen te kijken
[ Voor 0% gewijzigd door NaliXL op 01-11-2002 15:36 . Reden: Ff wat wellicht gevoelig spul weggehaald... ]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed