Meegestuurde headers opvragen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01
Hoe kan ik de headers van een opgevraagde Internetpagina achterhalen? Hiermee bedoel ik dus headers als bijvoorbeeld 'Content-type = ...'. Is dit mogelijk met IE of Netscape, of kan dit alleen op een andere manier?

Hoop dat mijn 'topicstart' zo beter is? Zie eerlijk gezegd niet waarom die niet goed was: alle informatie stond erin. Mocht er meer informatie nodig zijn, zeg dan even wat... volgens mij zijn de woorden 'headers opvragen' en 'internetpagina' meer dan genoeg?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vind het wel een goede topicstart. :)

Alleen heb je hem nogsteeds in het verkeerde forum, deze hoort in SA. :P

Verwijderd

JavaScript? PHP? Perl? ASP? Take your pick :P

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01
Maakt niet zoveel uit op welke manier, als ik maar de headers zie die meegestuurd zijn. Ter verduidelijking: het gaat dus niet om een eigen pagina, maar om een externe pagina, dus een phpinfo() ertussen plakken gaat niet.

Ik meen me iets te herinneren van GET onder Linux: 'GET http://www.crescendokrimpen.nl/index.php HTTP/1.0' of zo, maar daar krijg ik geen response op...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SH007 schreef op 01 november 2002 @ 15:38:
Als je kijkt naar FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Software Algemeen - Policy dan is die openingspost nog steeds 3x niets.
Een goede topicstart moet toch minstens uit een aantal regels met zinnige info bestaan (waar gezocht(keywords) wat gevonden(met linkjes erbij) etc).

Kortom, lezen, en probeer het dan in Software Algemeen nog eens :)

Dit topic is gesloten.