Toon posts:

RA2 Hoe werkt die Chronosphere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nou in dat allies level waar je de Chronosphere moet gebruiken, maar hoe de f**k werkt dat ding?
Oke, dit heb ik gedaan. Dat ding gebouwd, dan vijf minuten gewacht tot die klaar was om gebruikt te worden. Als ik dan onder het armoury menu dat ding aanklik zegt dat mens "select target" en verschijnt er zo'n klokje.
Dan klik ik op de vijandelijke basis en dan zegt zij "chronosphere activated", onstaat er zo'n wolk en that it! Dan gebeurt er verder niets meer!
Weet iemand dit. Bedankt alvast.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je kan alleen chronoshiften naar een plek op de kaart die je kan zien

dus niet in een zwart gedeelte, dan werkt het niet

eerst klikken op de units die je wil transporteren, daarna klikken op de plek waar je ze naartoe wil transporteren

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik dat ook geprobeerd, of toch niet?
Om kort te sluiten: je selecteerd je units, dan klik je in het armoury menu de chrono aan en vervolgens klik je aan waar je heen wilt (en niet in het donker...).

bedankt, ik zal het straks eens proberen!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 10:47 schreef Long_Nils het volgende:
Volgens mij had ik dat ook geprobeerd, of toch niet?
Om kort te sluiten: je selecteerd je units, dan klik je in het armoury menu de chrono aan en vervolgens klik je aan waar je heen wilt (en niet in het donker...).

bedankt, ik zal het straks eens proberen![/quote]Nee, eerst crono klokje selecteren in menu dan klokje op units(LEES TANKS ENZ NIET MENSEN!) clicken dan zie je die crono ball dan naar gewenste plek op kaard scrollen(Niet zwart!) dan drukken met klokje teken op gewenste plek.

Waarschuwing:
Als je crono op mensen/dieren gebruikt dan verdwijnen ze gewoon.Dus je kan dat ook als wapen gebruiken.

Je kan ook enemy units verplaatsen.

Thy will see the light...

Verwijderd

Nog leuker is om vijandelijke units/schepenn te verplaatsen naar resp. water/grond. Ben je er meteen vanaf! =)