Flashplayer 6

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
Opzich heb ik niet zoveel op met flash, maar ik bezoek af en toe wel sites waar flash wordt gebruikt, nu erger ik me wel aan het feit dat macromedia al tijden de flash 6 plugin voor windows uit heeft en er op de officiele download locatie voor linux nog steeds 5 staat.

Nu vond ik zonet een beta versie en op het eerste gezicht lijkt deze iig te werken:

http://www.macromedia.com/software/flashplayer/special/beta/

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

dit vind ik wel goed nieuws, ik baal net zo als jij van die sites die het niet doen of half

ga ook maar eens kijken of hij het een beetje doet :)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38
Ik gebruik zelf Flash MX (dat is dus versie 6) als ik iets maak, maar ik kies er bijna altijd voor om het te exporteren als Flash 5. Er zit namelijk toch nauwelijks verschil tussen en al helemaal niet bij de dingen waar ik Flash voor gebruik. :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

Die beta staat daar al een tijdje hoor. Ik heb hem zelf in gebruik, en ik zie niet zo veel verschil met de Flash5 plugin. Ik heb wel gelezen dat deze plugin eindelijk werkt wanneer je X forwarding gebruikt.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Die beta bestaat al een tijdje en heeft ook al in de meuktracker gestaan zelfs... voor zover je flash goed kan vinden, werkt ie goed IMO. Maar ja, dit is geen freshmeat/download.com of wat dan ook, dit soort topics gaat meestal dicht ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.