Toon posts:

Ati Radeon 8500 op de TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Mijn radeon 8500 lukt het niet om een normaal beeld (zonder flikkeringen) op mijn TV via S-Video en een scart aansluiting op de TV te toveren. :'(
Ik krijg het beeld er dus wel op, maar niet goed.
Ik denk dat het aan de maximale resolutie ligt, maar waar kan ik die venaderen?
Die staat standaard op een resolutie van 1024x768 met een refresh van 60Hz.
Ik denk dat dat de oorzaak is, maar waar kan ik dit instellen?
Alvast bedankt voor de tips _/-\o_ _/-\o_

Hellejoep

Verwijderd

gewoon bij de instellingen van je videokaart en je moet je resolutie op 800 x 600 zetten voor je tv

Verwijderd

Topicstarter
Dat lukt me dus niet, anders had ik dat al gedaan, hij pakt automatisch de volgens de videokaart maximale resolutie.
Andere suggesties?

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 15:35:
Dat lukt me dus niet, anders had ik dat al gedaan, hij pakt automatisch de volgens de videokaart maximale resolutie.
Andere suggesties?
de resolutie van je monitor omlaag halen :)
(zit nix anders op :))

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Betere kabel gebruiken.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Ik kon bij mijn 8500 de res. gewoon op 1024x768 laten staan, geen probleem. Deze resolutie werd zonder problemen (draadloos) op TV gegooid. Wel had ik "theatermode" ingeschakeld. Had het daar iets mee te maken?

PS.: ik praat in verleden tijd omdat er nu een POV TI4200 SE in mijn pc-tje zit.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je al gespeeld met de instellingen van je tv-out... zit nl. ook ergens een optie 'flicker removal' oid, wat er voor zorgt dat het beeld stabieler blijft. Die optie staat ergens bij display properties en dan klikken op TV..

Verwijderd

Ik moeste iedere keer mijn resolutie van mijn desktop veranderen :s

Verwijderd

erm nvidia refreshrate fix voor die 60 hz maybe??

Verwijderd

Topicstarter
Nvidia?
Ik heb een ATI Radeon 8500?
Er moet toch een betere manier zijn dan je resolutie van je monitor elke keer omlaag te moeten halen?
Pagina: 1