We hebben een eigen DHCP hier. De server werkt met Win2k. De clients draaien met Win 98. Ik kan van afstand de computers aanzetten(WOL, Wake On Lan voor de n00bs
) Op die clients heb ik een servertje van RA (Remote Administrator) geïnstalleerd om de computers remote te kunnen beheren.. Het probleem is alleen dat als ik met WOL een comp aanzet ik met RA de computer niet kan remote beheren omdat de pc niet is ingelogd. Hoe zorg ik nou dat dat wel lukt? Het bestandje staat in Programmas->Opstarten, misschien als ik em laat opstarten zet van Windows zelf? (msconfig)
Suggesties ?
//edit
kheb net noggis gekeken in Opstarten(dmv msconfig in te tiepen) en het blijkt dattie daar al tussen staat..Wat ik me afvraag kan ik niet een koppeling zetten in de Autoexe.bat? Zo ja hoe zou zon regel er dan uitzien zoiets?
Suggesties ?
//edit
kheb net noggis gekeken in Opstarten(dmv msconfig in te tiepen) en het blijkt dattie daar al tussen staat..Wat ik me afvraag kan ik niet een koppeling zetten in de Autoexe.bat? Zo ja hoe zou zon regel er dan uitzien zoiets?
code:
1
| C:\PROGRA~1\OPSTART~1\RA.EXE C:\ |
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 14:43 . Reden: client OS ]