Toon posts:

[MS Rallisport challenge]Geluid probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik begon toen zag ik alleen maar zwarte wagens en leek het wel alsof mijn boxen uit elkaar kraakte zo erg hard was het. Dus ik readme gelezen bleek dat dit een verschijnsel was van oude geforce drivers, ik had 23.11 (die me uitstekend beviel) maar die heb ik toen maar omgewisseld voor 30.xx die de nvidia site me adviseerde, alleen nu doen alle grafische dingen het weer alleen kraakt het geluid nog steeds licht, ook soundcard drivers updaten helpt niet :(

Iemand misschien een oplossing?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Welke Windows gebruik je?

The devil is in the details.

Verwijderd

Heb je wel die vorige driver 'compleet' verwijderd ???

Verwijderd

Zijn er meer mensen met een Radeon bij wie de performance klote is ? Ik bedoel een P IV @ 2950 Mhz en een Radeon 9700 en dan nog frameskipping op 1024x768 is wel heel erg met alle driverinstellingen op performance .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:30:
Heb je wel die vorige driver 'compleet' verwijderd ???
ja gewoon in add/remove programs, die detonator destroyer werkt niet onder XP

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:39:
Zijn er meer mensen met een Radeon bij wie de performance klote is ? Ik bedoel een P IV @ 2950 Mhz en een Radeon 9700 en dan nog frameskipping op 1024x768 is wel heel erg met alle driverinstellingen op performance .
Ik draai em op een athlon1GHz met gf4 ti4200 op 1024 alles op max en hij draait super. Denk dat het probleem in je Radeon zit, als ik dat zo lees de laatste tijd geeft die kaart bij veel spellen problemen.
Pagina: 1