Wie kent nog de Philips 900 serie???

Pagina: 1
Acties:
  • 1.530 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
Ik als ruim 6 jaar eigenaar van de Philips 900 serie. Het was toen de High End componenten systeem van Philips. Sindsdien is er van Philips geen betere serie geweest. Iemand nog meer trotse eigenaar van deze legendarische stereo compnenten set...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1777

FA 930
(versterker)
Alleen kut aan die dingen is dat er geen beveiliging, die je zelf kan vervangen, op zit. Hij was pas doorgebrand en dan moet je hem wegbrengen omdat er binnenin niks als 'stop' te herkennen is. (Die zit inwendig in een of ander component)
En die blauwe teringlampies (ledjes) gaan langzaamaan allemaal stuk, kep al geprobeerd om ze te vervangen maar ze zitten te diep weggestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:23
Ja dat klopt,
ik heb al twee maal een doorgebrand iets gehad, en hem moeten repareren...

Zelf zag ik geen beveiliging :-(

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 17:05
De beveiliging zijn zekeringen die er niet uit zien als zekeringen (het zijn ronde, zwarte componenten, 5A geloof ik). Ze zitten op de hoofdprint ter plaatse waar de voeding binnenkomt.

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10304

Wel gehad. Complete set incl. equalizer. Heb nu alleen de tuner nog. Wilde eindelijk eens naar muziek gaan luisteren, ben dus overgestapt.