"Hé Bob, drie bier!"
setiservice is iig helemaal onzichtbaar (draai ik zelf ook hier thuis en bij een vriend van me)
ik zie zo 1-2-3 nergens in setispy een optie om automatisch op te starten met windows.. dus als je setispy wil gebruiken (rest kan je wel verbergen) hou je altijd nog de link in het startmenu..
ik zie zo 1-2-3 nergens in setispy een optie om automatisch op te starten met windows.. dus als je setispy wil gebruiken (rest kan je wel verbergen) hou je altijd nog de link in het startmenu..
ow ok bedankt voor de tip ik zal eens gaan zoeken naar setiservice
THNX sequence
THNX sequence
"Hé Bob, drie bier!"
http://sequence.keyserver.org/winnt.html <-- hier staat ie bij en direct de uitleg hoe je het installeert
Je kan hem ook laten opstarten via je register hoorSequence schreef op 01 november 2002 @ 13:40:
setiservice is iig helemaal onzichtbaar (draai ik zelf ook hier thuis en bij een vriend van me)
Dan zie je dus niks in je 'startmenu'
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
ja moet nu wel lukken ga het uitproberen je hoort nog wel of het gelukt is
"Hé Bob, drie bier!"
Voor Windows nt / 2k / xp machines gebruik ik altijd seti remote. Die installeert de command line client als nt service. Zie je verders niks van dus en start ook al op voordat je ingelogd bent.
Voor Windows 9x machines gebruik ik meestal setihide, die kan je ook volledig onzichtbaar instellen.
Op Linux machines gebruik ik een eigen rc scriptje dat seti onzichtbaar in de achtergrond start.
Verder gebruik ik setipro om m'n clients te monitoren. Op m'n linuxbakje hier heb ik ook nog wmsetimon draaien waarmee ik de status van seti op die machine in m'n windowmaker dock kan zien.
Voor Windows 9x machines gebruik ik meestal setihide, die kan je ook volledig onzichtbaar instellen.
Op Linux machines gebruik ik een eigen rc scriptje dat seti onzichtbaar in de achtergrond start.
Verder gebruik ik setipro om m'n clients te monitoren. Op m'n linuxbakje hier heb ik ook nog wmsetimon draaien waarmee ik de status van seti op die machine in m'n windowmaker dock kan zien.
Pagina: 1