Toon posts:

Wel verwijderen geen vrije ruimte?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een mega prob!
Op mijn server heb ik onlangs Server 2000 door XP pro vervangen en nu al ik files van mijn disk verwijder is die file niet meer zichtbaar maar ik krijg er geen vrije ruimte voor terug!!!!!

Hoe kan dit? Het is namelijk flink irritant want je verwijderd dingen voor vrije ruimte niet omdat je het niet meer wil zien staan!

:'(

Verwijderd

Je recyclebin (prullenbak) geleegd ?
Anders even scandisken, misschien wordt de vrije ruimte fout weergegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Done that! Werkt niet!

Het is NTFS ik zal ff defragen misschien dat dat probleem nogsteeds bestaat met NTFS

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

System Restore van Windows XP uitschakelen? Soms wil rebooten ook wel helpen..

Verwijderd

Topicstarter
MMMM ik verwijder een film van 700Mb film weg maar geen 700 vrij

• SpiriT
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-06-2005
Ik heb het zelfde probleem.
Tijdelijke schijf voor video bewerken maar als ik alle files verwijder en ook de prullebak leeg maak krijg ik niet de volledige grote terug.
Dan moet ik maar weer format gebruiken.

Ook onder win XP

MSI K8N NEO2 - A64 3200+ - 1024 Mb PC3200 - Aopen 600GT - HDD 2x 250 GB - LG 8481B - 19" 920D Hansol - NEc 2510A

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dat is een beetje lastig als je 350Gb ff tijdelijk moet verplaatsen >:) Dus format is geen optie en ook al was het een optie het moet gewoon niet zo zijn!

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-03 14:20
Heb dat ook van tijd tot tijd. Na verloop van (wat tijd, dagen) komt (althans bij mij) de ruimte vanzelf vrij.

Bij mij heeft het zeer ws iets te maken met Norton_Protect (onderdeel van Norton Anti-Virus).

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

En dat is dan ook een van de redenen waarom ik al die virusscanners haat. Altijd die auto-protecting zooi, altijd draaien in de achtergrond, je ISDN bandbreedte ongevraagd opslokken voor downloads :r

Waar is de goeie ouwe tijd van F-Prot ofzo ... :)

Mother, will they like this song?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

McAfee doet z'n werk stilletjes zonder storen mits goed geconfigureerd

Probeer eens te achterhalen waar die files heen zijn. Waarschijnlijk zijn ze je system restore dir ingevlogen... Zet eens "hide protected and system files" uit in je map opties en zoek eens welke dir het grootst is. Verwijder liever met SHIFT-Del ipv delete.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Aetje schreef op 01 november 2002 @ 16:19:
McAfee doet z'n werk stilletjes zonder storen mits goed geconfigureerd

Probeer eens te achterhalen waar die files heen zijn. Waarschijnlijk zijn ze je system restore dir ingevlogen... Zet eens "hide protected and system files" uit in je map opties en zoek eens welke dir het grootst is. Verwijder liever met SHIFT-Del ipv delete.
Ja ik heb dat allemaal al gedaan! Even voor de duidelijkheid ik ben geen nOOb dit gaat echter wel verder dan mijn verstand.

Ik heb hidden files aan staan
Ik gebruik altijd Shift Delete for instant del!

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik mijn norton System works 2003 ff deinstallen???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 20:20:
Zal ik mijn norton System works 2003 ff deinstallen???
das een heel goed idee.

Sinds wanneer houd een virus scanner in, dat hij gaat kloten met je files ?? :? ??

ik ben ook niet echt een voorstander van een anti-virus, maar ja, met al dat gedoe :( :(

Het grootste virus dat er bestaat zijn anti-virus programma imho

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Die files zijn -ergens-
Als ze lost clusters zijn lost chkdsk het op
Anders check je FS eens op welke dirs het grootst zijn.

Forget your fears...
...and want to know more...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Norton Systemworks? Daarin zit toch ook Norton Protected Recycle Bin inbegrepen.. Schakel deze eens uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu ff system works er af aan het ketsen ik laat nog wel weten of dat het geweest is eerst ff lekker ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

ps. ALs het zo is Spank ik dat klote prog van al mijn PC's af en gebruik ik alleen de AV! :r
Pagina: 1