╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Alles zit goed, ook in de bios, kheb een 450w dus daar ligt het niet aan..
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
heb een preformance test uitgevoerd om te kijken of je schijf ook hier "vast" loopt.
zo ja dan heb je een ideale tool om je probleem te herproduceren
Maar goed, heb je een virusscanner draaien? Het kan goed zijn dat Explorer een auto-scan plugin heeft die veel cpu tijd vreet. Heb je zaken als CDRoms die slecht werken? -> Zet eens uit.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd vrjiwel hetzelfde probleem.
Als ik de explorer opstart loopt ie op een gegeven moment vast (cpu use van 99%). Wat hier de oorzaak van kan zijn is mij een raadsel.
Virusscanner zegt dat er niks mis is etc...
Volgens mij is het bij mij begonnen met SP1 (De pc was daarna iig wel een stuk trager). Het vastlopen van de explorer begon later pas. Maar waardoor??
ik heb het ook gehad en dat was serieus de enige oplossing die ik kon vinden...
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Een van mijn filmpjes die ik had gedowned via kazaa, was slecht. Iedere keer dat ik in de dir ging kijken waar ie stond (wat nogal vaak gebeurde,want das mn download dir) ging explorer lopen k*tten. Dus ik d8 hup shift-del einde verhaal. Fout! Omdat explorer.exe het bestand gebruikte kon ik het niet verwijderen.
Misschien heb je wat aan dit verhaal.Tjek dus ff je files. Veel succes!
Verwijderd
Soms zie ik ook explorer.exe gebruikt de cpu 97% met 190mb van mijn geheugen.Do ik ffs debuggen met sysinfo en gaat explorer normaal doen..
Ik denk dat SP1 gewoon buggy is...
Verwijderd
nooit problemen met de computers maar alleen hangt explorer om de 15 minuten ofoz. Bij normaal gebruik. Een computer met de volgende software
- Windows xp pro. sp1
- Nero 6
- Acdsee try
- Ad Aware
- NAV 2004
meer niet.
Wel heb ik bij de log event dit staan. (Computer MARK is een netwerk PC)
De masterbrowser heeft een servermelding ontvangen van computer MARK die meent de masterbrowser voor het domein te zijn op transport NetBT_Tcpip_{75C41914-CD27-4E00-8837. De masterbrowser wordt gestopt of er wordt een verkiezing afgedwongen.
Dit gebeurt ongeveer net zo vaak als dat explorer hangt.....
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 22:53 ]
Verwijderd
http://housecall.trendmicro.com is een online scanner tool die vind ze altijd terwijl norton het niet vind..
check ook je msconfig ff
oeps.. vergeet ik er bij te vermelden dat als je niet IE kan gebruiken dat je dan gewoon een map kan openen vanuit deze computer en vandaaruit de url kan intikken.
Mocht je geen balk hebben dan kan je bij folder options dat aanzetten
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 20:25 ]
Verwijderd
Is ook "opeens" gekomen. Geen spyware te bekennen. Maarja mijn XP draait al 2 jaar probleemloos ( dus tot voor kort helaas )
niemand een oplosing?
(+plaatje)
[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 03-07-2004 14:55 ]
none
msbb.exe die bij jouw in de lijst staat dat is volgens mij spyware, dus lijkt me het verstandig deze op te laten sporen door een spyware-searcher
Sorry dat had ik eerst eigenlijk wel moetten doen ja.M. Mulder schreef op 03 juli 2004 @ 00:42:
Kidfunk,
msbb.exe die bij jouw in de lijst staat dat is volgens mij spyware, dus lijkt me het verstandig deze op te laten sporen door een spyware-searcher
Dat heb ik ondertussen gedaan, iemand nog andere surgesties?
of de oplossing?
none