zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
niemand ?? Dat stelt me teleur ???
nou begin ik toch echt teleurgesteld te zijn ...
Gewoon één proxy nemen.... wel goed ervoor zorgen dat je deze van "buitenaf" goed dichtzet... M$ proxy ken ik goed, en samen met de MSP client werkt dit zeer goed
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
klopt ik doe nog maar een proxy, maar heeft iemand ervaring met meerdere kabelmodems ???
Kan het niet meer vinden in m'n bookmarks, maar je hebt een proxy nodig die via meerdere uitgaande verbindingen tegelijk kan werken. Eventueel nog iets moet loadbalancing etc. Zoek eens op het web.
Ik ben op ook opzoek geweest naar een goeie proxy. En bij http://www.vicomsoft.com er een tegen die idd load-balancing (ofzow) deed. Je kon meerdere internetaansluitingen "teamen".
Ik heb voordat ik mijn linuxfirewall opzette een tijdje met wingate gewerkt.. Die kan meerdere verbindingen aan en je kunt de uitgaande verbindingen via een soort round robbing mechanisme over je uitgaande links laten verdelen.
IP Rocks
Uiteraatd kun je 2 proxies naast elkaar laten draaien.. tenslotte moet je in de browser (of wat voor programma dan ook) op de client opgeven welke proxy je gebruikt...
Pagina: 1