2 proxies + 2 kabelmodems ?

Pagina: 1
Acties:

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
Heetf iemand ervaring met meerdere parallel aan elkaar lopende proxies ? en welke proxy kan ik het best gebruiken ? gewoon ms proxy ? En geeft dit geen problemen over 1 lijn ? help please :)

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
niemand ?? Dat stelt me teleur ??? :)

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
nou begin ik toch echt teleurgesteld te zijn ...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22

Arno

PF5A

Gewoon één proxy nemen.... wel goed ervoor zorgen dat je deze van "buitenaf" goed dichtzet... M$ proxy ken ik goed, en samen met de MSP client werkt dit zeer goed :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
klopt ik doe nog maar een proxy, maar heeft iemand ervaring met meerdere kabelmodems ???

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15
Kan het niet meer vinden in m'n bookmarks, maar je hebt een proxy nodig die via meerdere uitgaande verbindingen tegelijk kan werken. Eventueel nog iets moet loadbalancing etc. Zoek eens op het web.

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
linux kan volgens mij gewoon verschillende verbindingen samen voegen tot 1 virtuele verbinding.

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik ben op ook opzoek geweest naar een goeie proxy. En bij http://www.vicomsoft.com er een tegen die idd load-balancing (ofzow) deed. Je kon meerdere internetaansluitingen "teamen".

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik heb voordat ik mijn linuxfirewall opzette een tijdje met wingate gewerkt.. Die kan meerdere verbindingen aan en je kunt de uitgaande verbindingen via een soort round robbing mechanisme over je uitgaande links laten verdelen.

IP Rocks

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 17:28
Uiteraatd kun je 2 proxies naast elkaar laten draaien.. tenslotte moet je in de browser (of wat voor programma dan ook) op de client opgeven welke proxy je gebruikt...
Pagina: 1