.. om te checken of er geen servers draaien? 'k heb nu namelijk m'n telnet, ftp, www enz. op andere poorten draaien.. kan ik ze gewoon rustig op de juiste poorten laten draaien?....
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 21:11 schreef Phantom_ het volgende:
hehe, als ze da bij mij doen hebbe ze vette pech (heb portsentry draaie) :D[/quote]zou je me die kunne emailen?
die zoek ik al een tijdje
hehe, als ze da bij mij doen hebbe ze vette pech (heb portsentry draaie) :D[/quote]zou je me die kunne emailen?
Wat is het nu, ja of nee? Is misschien wel makkelijk, draai namelijk een webservertje om dingen te testen en die vergeet ik nog wel eens uit te zetten
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 11:43 schreef Saiyan het volgende:
zou je me die kunne emailen?
die zoek ik al een tijdje[/quote]www.freshmeat.net en zoeken naar portsentry
zou je me die kunne emailen?
ok.. ik zit bij chello en ik draai al ruim 2 jaar:
-webserver
-ftpserver
-mailserver
-personal proxy (DPC)
-icq activelist server
-telnetserver
-realaudio zooi
-webcam server
-nog een server (service) voor het beheer van de servers
dus als chello portscans deed zou ik nou wel een briefje hebben gehad ? niet dan ?
-webserver
-ftpserver
-mailserver
-personal proxy (DPC)
-icq activelist server
-telnetserver
-realaudio zooi
-webcam server
-nog een server (service) voor het beheer van de servers
dus als chello portscans deed zou ik nou wel een briefje hebben gehad ? niet dan ?
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:53 schreef Phantom_ het volgende:
www.freshmeat.net en zoeken naar portsentry[/quote]Ik Dank U
www.freshmeat.net en zoeken naar portsentry[/quote]Ik Dank U
Pagina: 1