Toon posts:

Doet Chello portscans..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.. om te checken of er geen servers draaien? 'k heb nu namelijk m'n telnet, ftp, www enz. op andere poorten draaien.. kan ik ze gewoon rustig op de juiste poorten laten draaien?....

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

ja

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
hehe, als ze da bij mij doen hebbe ze vette pech (heb portsentry draaie) :D

Verwijderd

Ja

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nee

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 21:11 schreef Phantom_ het volgende:
hehe, als ze da bij mij doen hebbe ze vette pech (heb portsentry draaie) :D[/quote]zou je me die kunne emailen? :) die zoek ik al een tijdje

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 14:38

McMiGHtY

- burp -

Wat is het nu, ja of nee? Is misschien wel makkelijk, draai namelijk een webservertje om dingen te testen en die vergeet ik nog wel eens uit te zetten

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 11:43 schreef Saiyan het volgende:
zou je me die kunne emailen? :) die zoek ik al een tijdje[/quote]www.freshmeat.net en zoeken naar portsentry

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
ok.. ik zit bij chello en ik draai al ruim 2 jaar:

-webserver
-ftpserver
-mailserver
-personal proxy (DPC)
-icq activelist server
-telnetserver
-realaudio zooi
-webcam server
-nog een server (service) voor het beheer van de servers

dus als chello portscans deed zou ik nou wel een briefje hebben gehad ? niet dan ?

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 21:53 schreef Phantom_ het volgende:
www.freshmeat.net en zoeken naar portsentry[/quote]Ik Dank U :)
Pagina: 1