troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:37

troje

was here!

Topicstarter
Heb ik een mooie discussie in iemands gallery over zijn studiekeuze... Fietst er iemand langs die het nodig vindt om de boel met 'troll' naar beneden te waarderen :?
Ik kan eigenlijk met alle goeie wil van de wereld niet bedenken waarom die post een troll is....

http://www.tweakers.net/gallery/45675?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
De trol is al weg gemodereerd zie ik.

Is er trouwens geen standaard voor het modden van een gallery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Laatst online: 22:37

troje

was here!

Topicstarter
misschien is het een idee om reakties in een gallery niet boven de +1 uit te laten komen?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
Ik dacht eigenlijk al dat er vast al wel over gediscussieerd moest zijn.
Zie daarvoor dit topic Meer modden in Galleries!

Ik ben zelf ook trouwens voor een +1 in de gallerys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Laatst online: 04-10 23:08
't Is de eerste zinnige discussie die ik ben tegengekomen in een gallery. >:)

Die verdient zeker geen troll. Maar zoals je al gezien hebt is 't zaakje al meer of meer besproken. Er wordt momenteel een bandbreedte van 0 en +1 aangehouden.

Verder dacht ik dat KexDaFlex regelmatig de galleries afstruint om 't een en ander recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

JAVA-Doctor schreef op 01 november 2002 @ 13:13:
't Is de eerste zinnige discussie die ik ben tegengekomen in een gallery. >:)

Die verdient zeker geen troll. Maar zoals je al gezien hebt is 't zaakje al meer of meer besproken. Er wordt momenteel een bandbreedte van 0 en +1 aangehouden.

Verder dacht ik dat KexDaFlex regelmatig de galleries afstruint om 't een en ander recht te zetten.
Deze had ik ook al weer op 1 gezet. Al blijf ik erbij dat ik eigenlijk geen karma/modpuntenvorming uit de galleries wil zien komen. Ook voor dergelijke discussies is het forum beter. Maar vanwege de positieve intenties in de discussie geef ik toch dat puntje erop weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

* botoo geeft Kex feestmuts, vlaggetje en toeter, en wenst 'm veel plezier in de galleries >:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin heeft elke reactie een +1 nogwat gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 01 november 2002 @ 14:57:
* botoo geeft Kex feestmuts, vlaggetje en toeter, en wenst 'm veel plezier in de galleries >:)
*pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * KeX wangen voor hij hem in de galleries duwt*

>:) bek@joe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

De tag stond nog op "troll" en die staat nu op "interessant", dat klinkt alweer een stuk vriendelijker. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

bazs2000 schreef op 02 november 2002 @ 02:26:
De tag stond nog weer op "troll" en die staat nu op "interessant", dat klinkt alweer een stuk vriendelijker. :)
Ik had hem al twee keer rechtgezet met een interessant nadat hij al twee keer op troll stond. Die van jou lijkt dan poging drie. Vreemd, meestal si er niet zoveel aandacht voor reacties in een gallery. De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

KexDaFlex schreef op 02 november 2002 @ 08:25:
[...]

Ik had hem al twee keer rechtgezet met een interessant nadat hij al twee keer op troll stond. Die van jou lijkt dan poging drie. Vreemd, meestal si er niet zoveel aandacht voor reacties in een gallery. De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer. :?
__/edit\__

onderbouwing:
Beoordelingen: +1, -1: Troll,+1: Interessant, -1: Troll,+1: Interessant, +0.80: Interessant, -0.67: Troll, +0.57: Interessant, -0.50: Overgewaardeerd, -0.44: Troll, 0: Gemodereerd, +0.32: Interessant, Totaal: 1.08 / 12x
Met de vier door * KeX uitgedeelde puntjes in bold. :)

__/edit\__

Dit is de eerste keer sinds het verplaatsen van de edit en quote knopjes dat ik de verkeerde indruk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 02 november 2002 @ 08:25:
De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer. :?
Imo een hele duidelijke vorm van vriendjes die op verzoek van andere vriendjes (mee)modden.
De post is met geen mogelijkheid tot troll te bombarderen terwijl er wel 4 trollen zijn uitgedeeld :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 02 november 2002 @ 09:28:
[...]
Imo een hele duidelijke vorm van vriendjes die op verzoek van andere vriendjes (mee)modden.
De post is met geen mogelijkheid tot troll te bombarderen terwijl er wel 4 trollen zijn uitgedeeld :/
Dat denk ik helaas ook ja, er valt alleen niets tegen te doen dan opletten en een lange adem hebben. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet toch ook niet gekker worden...

Je wilt al niet modden in de gallerij, vervolgens moet je wel omdat er personen (of kloontjes) rondlopen die reacties tot troll bombarderen. :(

Kan het niet meteen weggehaald worden? Gewoon geen moderaties mogelijk. Als de persoon in kwestie (de gallerij houder if you will) het niet met een post eens is kan hij hem door een @je laten verwijderen.

/me vind er geen lol aan om te modden in de gallerij. Heeft ook geen waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Kan het niet meteen weggehaald worden? Gewoon geen moderaties mogelijk. Als de persoon in kwestie (de gallerij houder if you will) het niet met een post eens is kan hij hem door een @je laten verwijderen
Amen, Spice is het hiet 100 procent mee eens

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Spice schreef op 03 november 2002 @ 05:07:
[...]

Amen, Spice is het hiet 100 procent mee eens
Second that, al ben ik verdomde hardleers.

__/edit\__

BTW, geef JAVA-doctor mijn complimenten voor je geweldige icon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

*pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * bo's wangen voor hij hem in de galleries duwt*
tis nog vroeg dus las ... "pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * bo's wangen voor hij hem over de rand van de galleries duwt" :P

heb geduld, een geweid man zei ooit "De PowerMod staat op dit moment geplanned voor nà de abo's, dus reken maar op Q1'03 ".

* yared denkt "verrek, heeft WT zijn gewei icoon aangepast en gaat mijn woordspraak niet meer op!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1