Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
De trol is al weg gemodereerd zie ik.
Is er trouwens geen standaard voor het modden van een gallery?
Is er trouwens geen standaard voor het modden van een gallery?
misschien is het een idee om reakties in een gallery niet boven de +1 uit te laten komen?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik dacht eigenlijk al dat er vast al wel over gediscussieerd moest zijn.
Zie daarvoor dit topic Meer modden in Galleries!
Ik ben zelf ook trouwens voor een +1 in de gallerys
Zie daarvoor dit topic Meer modden in Galleries!
Ik ben zelf ook trouwens voor een +1 in de gallerys
't Is de eerste zinnige discussie die ik ben tegengekomen in een gallery.
Die verdient zeker geen troll. Maar zoals je al gezien hebt is 't zaakje al meer of meer besproken. Er wordt momenteel een bandbreedte van 0 en +1 aangehouden.
Verder dacht ik dat KexDaFlex regelmatig de galleries afstruint om 't een en ander recht te zetten.
Die verdient zeker geen troll. Maar zoals je al gezien hebt is 't zaakje al meer of meer besproken. Er wordt momenteel een bandbreedte van 0 en +1 aangehouden.
Verder dacht ik dat KexDaFlex regelmatig de galleries afstruint om 't een en ander recht te zetten.
Deze had ik ook al weer op 1 gezet. Al blijf ik erbij dat ik eigenlijk geen karma/modpuntenvorming uit de galleries wil zien komen. Ook voor dergelijke discussies is het forum beter. Maar vanwege de positieve intenties in de discussie geef ik toch dat puntje erop weg.JAVA-Doctor schreef op 01 november 2002 @ 13:13:
't Is de eerste zinnige discussie die ik ben tegengekomen in een gallery.![]()
* botoo geeft Kex feestmuts, vlaggetje en toeter, en wenst 'm veel plezier in de galleries
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
*pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * KeX wangen voor hij hem in de galleries duwt*botoo schreef op 01 november 2002 @ 14:57:
* botoo geeft Kex feestmuts, vlaggetje en toeter, en wenst 'm veel plezier in de galleries
De tag stond nog op "troll" en die staat nu op "interessant", dat klinkt alweer een stuk vriendelijker.
Ik had hem al twee keer rechtgezet met een interessant nadat hij al twee keer op troll stond. Die van jou lijkt dan poging drie. Vreemd, meestal si er niet zoveel aandacht voor reacties in een gallery. De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer.bazs2000 schreef op 02 november 2002 @ 02:26:
De tag stond nog weer op "troll" en die staat nu op "interessant", dat klinkt alweer een stuk vriendelijker.
__/edit\__KexDaFlex schreef op 02 november 2002 @ 08:25:
[...]
Ik had hem al twee keer rechtgezet met een interessant nadat hij al twee keer op troll stond. Die van jou lijkt dan poging drie. Vreemd, meestal si er niet zoveel aandacht voor reacties in een gallery. De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer.
onderbouwing:
Met de vier door * KeX uitgedeelde puntjes in bold.Beoordelingen: +1, -1: Troll,+1: Interessant, -1: Troll,+1: Interessant, +0.80: Interessant, -0.67: Troll, +0.57: Interessant, -0.50: Overgewaardeerd, -0.44: Troll, 0: Gemodereerd, +0.32: Interessant, Totaal: 1.08 / 12x
__/edit\__
Dit is de eerste keer sinds het verplaatsen van de edit en quote knopjes dat ik de verkeerde indruk.

Imo een hele duidelijke vorm van vriendjes die op verzoek van andere vriendjes (mee)modden.KexDaFlex schreef op 02 november 2002 @ 08:25:
De aandacht verbaast me, dat ze allemaal consequent troll modden, verbaast me nog meer.
De post is met geen mogelijkheid tot troll te bombarderen terwijl er wel 4 trollen zijn uitgedeeld

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat denk ik helaas ook ja, er valt alleen niets tegen te doen dan opletten en een lange adem hebben.botoo schreef op 02 november 2002 @ 09:28:
[...]
Imo een hele duidelijke vorm van vriendjes die op verzoek van andere vriendjes (mee)modden.
De post is met geen mogelijkheid tot troll te bombarderen terwijl er wel 4 trollen zijn uitgedeeld

Verwijderd
Het moet toch ook niet gekker worden...
Je wilt al niet modden in de gallerij, vervolgens moet je wel omdat er personen (of kloontjes) rondlopen die reacties tot troll bombarderen.
Kan het niet meteen weggehaald worden? Gewoon geen moderaties mogelijk. Als de persoon in kwestie (de gallerij houder if you will) het niet met een post eens is kan hij hem door een @je laten verwijderen.
/me vind er geen lol aan om te modden in de gallerij. Heeft ook geen waarde.
Je wilt al niet modden in de gallerij, vervolgens moet je wel omdat er personen (of kloontjes) rondlopen die reacties tot troll bombarderen.
Kan het niet meteen weggehaald worden? Gewoon geen moderaties mogelijk. Als de persoon in kwestie (de gallerij houder if you will) het niet met een post eens is kan hij hem door een @je laten verwijderen.
/me vind er geen lol aan om te modden in de gallerij. Heeft ook geen waarde.
Amen, Spice is het hiet 100 procent mee eensKan het niet meteen weggehaald worden? Gewoon geen moderaties mogelijk. Als de persoon in kwestie (de gallerij houder if you will) het niet met een post eens is kan hij hem door een @je laten verwijderen
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Second that, al ben ik verdomde hardleers.
__/edit\__
BTW, geef JAVA-doctor mijn complimenten voor je geweldige icon.
tis nog vroeg dus las ... "pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * bo's wangen voor hij hem over de rand van de galleries duwt"*pakt watervaste stift en schildert twee zonnetjes op * bo's wangen voor hij hem in de galleries duwt*
heb geduld, een geweid man zei ooit "De PowerMod staat op dit moment geplanned voor nà de abo's, dus reken maar op Q1'03 ".
* yared denkt "verrek, heeft WT zijn gewei icoon aangepast en gaat mijn woordspraak niet meer op!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Pagina: 1