[graphics] Plattegrond

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00
Voor mijn stage bedrijf moet ik een plattegrond maken van de wijk waar het bedrijf is gevestigd. Deze plattegrond moet vervolgens om de website worden geplaatst. De plattegrond moet helemaal rechten vrij zijn. Waar maken jullie meestal een plattegrond mee?

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 11:16
Gewoon plaatje met origineel pakken. Openen in Adobe Photoshop oid. nieuwe Layer maken boven origineel, beetje overtrekken zorgen dat het niet teveel op het origineel lijkt, originele layer verwijderen. En voila je hebt een rechtenvrij plaatje.

Pwnd

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zou heb dan toch echt in Illustrator gaan werken... Daar kun je strakke beziers maken.. in Photoshop kan het wel met paths dacht ik... (daar heb ik geen verstand van, please help :P )

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik zou hem ook in Illustror maken. Dan kan je hem ook nog schalen als je dat wilt.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

peejnt natuurlijk :D ik zou m in flash maken.. dat ziet er mooi rond uit allemaal enzo, ligt aan t bedrijf en de styl van de website

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00
Waar is Illustrator van?

[edit]
Adobe dus

Verwijderd

adobe

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tijd om bij je baas aan te kloppen voor een nieuw softwarepakketje? :P

Welke programma's heb je ter beschikking? (Paint buiten beschouwing gelaten...) dat schiet misschien meer op ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Laatst online: 21:23
Zoepnek:
peejnt natuurlijk :D ik zou m in flash maken.. dat ziet er mooi rond uit allemaal enzo, ligt aan t bedrijf en de styl van de website

Dat is enigszins onzin. Een plattegrond is een visuale informatie drager en ook alleen tot dat doel dient deze. Of je een strakke of minderstrakke, retro-style of moderne website hebt doet niet zo heel erg ter zake, als de plattegrond simpel en strak in elkaar zit en goed leesbaar is, heeft deze haar doel bereikt.

Daarvoor kun je vrijwel elk vector-gebaseerd (teken) programma gebruiken zoals inderdaad Adobe Illustrator, Macromedia Freehand of Flash. Veel succes :)

PS als je hier niet echt ervaren mee bent, er staat in de D-zone van deze maand een interessant artikel over beziers en vector-tekenen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.