In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
laat lekker die hub zitten dan... werkt toch goed dan.
Verwijderd
Ik denk dat er iets fout gaat op de switch bij de store & forward procedure.
Wat voor een merk & type is het?
Kun je em nog omruilen?
Kun je em nog omruilen?
Verwijderd
Je zei ook:
Als ik trouwens mijn PC direct verbindt met de router ziet'ie hem helemaal niet.
Dit kan misschien wel 30 seconden of langer duren omdat een switch moet "leren" wie er allemaal op het netwerk zitten, of je hebt een straight, crosskabel verkeerd.
Probeer de kabel dan eens in de uplink poort van je draytek te klikken en dan direct naar je PC.
Als ik trouwens mijn PC direct verbindt met de router ziet'ie hem helemaal niet.
Dit kan misschien wel 30 seconden of langer duren omdat een switch moet "leren" wie er allemaal op het netwerk zitten, of je hebt een straight, crosskabel verkeerd.
Probeer de kabel dan eens in de uplink poort van je draytek te klikken en dan direct naar je PC.
Verwijderd
Zie of je Netwerkkaarten allemaal 100mb zijn, bekijk of je half of full duplex heb ingeschakeld...
Full Duplex wil ook wellis vertragen, maar als je een hub heb die het goed doet.
What's the problem?
Full Duplex wil ook wellis vertragen, maar als je een hub heb die het goed doet.
What's the problem?
Verwijderd
check de config van de switch. Bij een verkeerde config kan die aardig wat roet in het eten gooien. voorbeeld:
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q202840&
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;Q202840&
Het probleem is dus dat mijn zusje erbij is gekomen op het netwerk. Zij zit een verdieping onder mij en wordt via mij verbonden met het netwerk. Als ik de hub gebruik kan zij geen gebruik maken van het netwerk (wij zien haar niet).RonaldMcDonald schreef op 01 november 2002 @ 11:22:
laat lekker die hub zitten dan... werkt toch goed dan.
Ik bedoelde eigenlijk het volgende: Als ik mijn PC direct verbind met de Draytek, krijg ik de foutmelding "network cable unplugged"; doe ik de switch of de hub ertussen dan werkt alles.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:34:
Je zei ook:
Hij is van W-Linx, een klein dingetje. De SW005CM.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:30:
Ik denk dat er iets fout gaat op de switch bij de store & forward procedure.
Kun je em nog omruilen?
De netwerkkaarten zijn allebei van Realtek; de 8139
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Pagina: 1