-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Van Hemimex in Rosmalen (Brabant) weet ik dat ze koper hebben... Het is een groothandel (ik heb het koper via mijn pa geregeld, die is metaalbewerker) maar als je het treft krijg je waarschijnlijk wel een stukje mee 
Je moet het in eerste instantie niet via de 'nette' manier (het kantoor) proberen, maar bij het magazijn of de zagerij ofzo...
Je moet het in eerste instantie niet via de 'nette' manier (het kantoor) proberen, maar bij het magazijn of de zagerij ofzo...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
check je mail...
Ehmm.... Weleens bij Herman Buitelaar geweest?? Zit in waddinxveen naast de Coenecoopbrug... als je routebeschrijving of id. wil moet je maar ff amieln...
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
maar die verkoopt toch alleen machines????? of heb je daar wel eens koper gekocht??apen-nootjes schreef op 01 november 2002 @ 14:59:
Ehmm.... Weleens bij Herman Buitelaar geweest?? Zit in waddinxveen naast de Coenecoopbrug... als je routebeschrijving of id. wil moet je maar ff amieln...
Verwijderd
Hoe duur is koper tegenwoordig eigenlijk? Ik wil binnekort ook wat gaan kopen maar ik zou niet weten wat de richtprijs is..
Verwijderd
Waar ga jij het kopen dan??Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:35:
Hoe duur is koper tegenwoordig eigenlijk? Ik wil binnekort ook wat gaan kopen maar ik zou niet weten wat de richtprijs is..
/me is al heel lang op zoek naar een blokje koper
* bredend ook.Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:42:
[...]
Waar ga jij het kopen dan??
/me is al heel lang op zoek naar een blokje koper
Zou het niet eens tijd worden voor een inkoopactie?
Verwijderd
Kijk even op de laatste paar pagina's van de draad van imhotep. Iemand kan koper krijgen. Moet je wel 4 meter bestellen...
ik heb misschien al een adresje gevonden.....
via een oom die bij een constructie bedrijf werkt. zal het van het weekend proberen te vragen en anders erna. maar als ik wat kan regelen ben ik natuurlijk de beroertste niet om wat meer te regelen
via een oom die bij een constructie bedrijf werkt. zal het van het weekend proberen te vragen en anders erna. maar als ik wat kan regelen ben ik natuurlijk de beroertste niet om wat meer te regelen
De naam is al vaker gevallen, de Metaalmarkt in Utrecht heeft wel koper liggen voor een redelijke prijs en zagen het ook nog in de juiste formaten. Bovendien zijn ze makkelijk te bereiken met het OV. Tel.nummer staat gewoon in de Gouden Gids.
This can no longer be ignored.
Pagina: 1