Ik kreeg laatst een lijst van Contact Data voor me waar op stond welke games ze daar allemaal uitgeven en daar stonden de volgende op:
Lucas Classic : Escape From Monkey Island 15,05
Lucas Classic: Grim Fandango 15,05
Lucas Classic: Monkey Island Classic 15,05
Lucas Classic: Sam & Max + Day Of The Tentacle 15,05
Nu wil ik deze alle 4 hebben maar ze hebben ze niet meer op voorraad
en ze bestellen pas nieuwe als ze 50 aanvragen hebben
Nu dacht ik aan een inkoopaktie
maar heb e zelf nog geen ervaring mee
Als het lukt om 50 v/d games te bestellen (per titel) dan worden ze besteld en kunnen we ze voor inkoopprijs krijgen (de prijs die achter de games staan)
Nu het probleem, ik weet niet hoe je een inkoopaktie moet organiseren en het moet vooruit betaald worden (als het doorgaat) dus als iemand me daar mee zou willen helpen, graag
Het is gewoon een unieke kans om deze oude klassiekers origineel te bemachtigen (en ik heb nog steeds curse of monkey island nog niet gespeeld
) dus daarom zou het geweldig zijn als het lukt
Ik weet trouwens niet of dit hier zo mag (kon in de SP faq nix erover vinden) mag het niet dan hoor ik het wel
O Ja bij Day of the Tentacle krijg je gratiz Maniac Mansion
let op de prijzen zijn exclusief BTW
Lucas Classic : Escape From Monkey Island 15,05
Lucas Classic: Grim Fandango 15,05
Lucas Classic: Monkey Island Classic 15,05
Lucas Classic: Sam & Max + Day Of The Tentacle 15,05
Nu wil ik deze alle 4 hebben maar ze hebben ze niet meer op voorraad
Nu dacht ik aan een inkoopaktie
Als het lukt om 50 v/d games te bestellen (per titel) dan worden ze besteld en kunnen we ze voor inkoopprijs krijgen (de prijs die achter de games staan)
Nu het probleem, ik weet niet hoe je een inkoopaktie moet organiseren en het moet vooruit betaald worden (als het doorgaat) dus als iemand me daar mee zou willen helpen, graag
Het is gewoon een unieke kans om deze oude klassiekers origineel te bemachtigen (en ik heb nog steeds curse of monkey island nog niet gespeeld
Ik weet trouwens niet of dit hier zo mag (kon in de SP faq nix erover vinden) mag het niet dan hoor ik het wel
O Ja bij Day of the Tentacle krijg je gratiz Maniac Mansion
let op de prijzen zijn exclusief BTW