Toon posts:

gezocht programmatje

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iets waarmee ik zalen van dischotheken van na bootsen. en waar kan dat het gemakkelijkst mee en waar niet.

Verwijderd

Als je nou eerst eens duidelijk zou zeggen wat nou precies de bedoeling is, want hier kan niemand ook maar iets zinnigs uit opmaken.

Lees de faq en post voortaan in het goede forum!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit hoort niet in W&G :)

Maar wat bedoel je met 'nabootsen'? Een 3D-model maken? Een plattegrond maken? Accoustisch onderzoek doen?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
oooh sorry wat ik bedoel is ik moet een zaal presenteren in 3d en als het zou kunnen dat je daar een soort movieclip van kan maken.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Google How to make a 3D movieclip?

Topic hoort hier sowieso niet.

ARME AOW’er

Verwijderd

Nofi, maar volgens mij denk je toch iets te makkelijk over 3d modeling, want dat is wat je zult moeten doen. Zeker als je er dan ook nog een presentatie van wilt maken die er gelikt uit moet zien is dit niet iets wat je in een uurtje onder die knie hebt :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

3D moet je maken en dat is een vak apart. Kijk bijvoorbeeld eens naar de 3D topics hier.

Als je een specifiek stuk software zoekt of je eisen wat beter uitlegt dan die anderhalve regel die nu in je post staat kun je mogelijk in Software Algemeen er nog eens naar vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.