ik vroeg me af waarom dit niet mogelijk is. de uitleg onde het script
Het gaat hierom, ik heb een form waarin het aantal input vakjes verschilt, maar deze worden gecreeerd op basis van informatie in de DB. Nu wil ik het aantal updaten van de artikelen, maar ik moet dus bij de update weten welke artikelen er allemaal in de winkelwagen zitten. Dus ik haal alles op wat in de DB zit van deze gebruiker en deze wil ik dan updaten, dmv een while maak ik voor elk artikel een update, zie script. Nu is het probleem, hoe haal ik de _POST var op voor elk artikel
de input vakje heet dus "count" . $id
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| while($row = mysql_fetch_array($updatebasketr, MYSQL_ASSOC)) { $id = $_POST['count' . $row['w_id']]; $realupdateq = " UPDATE winkelwagen SET w_aantal = '" . $_POST['count' . $row['w_id']] . "' WHERE w_id = '" . $row['w_id'] . "' AND w_session_id = '" . session_id() . "'"; echo $realupdateq; mysql_query($realupdateq) or die(mysql_error()); } |
Het gaat hierom, ik heb een form waarin het aantal input vakjes verschilt, maar deze worden gecreeerd op basis van informatie in de DB. Nu wil ik het aantal updaten van de artikelen, maar ik moet dus bij de update weten welke artikelen er allemaal in de winkelwagen zitten. Dus ik haal alles op wat in de DB zit van deze gebruiker en deze wil ik dan updaten, dmv een while maak ik voor elk artikel een update, zie script. Nu is het probleem, hoe haal ik de _POST var op voor elk artikel
de input vakje heet dus "count" . $id