Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mailformulier in php, wat er zo uit kan zien:
De email wordt prima verzonden, maar het probleem is dat er in het ontvangen emailtje op willekeurige plekken een uitroepteken (!) komt te staan. Soms maar 1 en soms wel drie of vier.
Weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik dat op kan lossen. Ziet er nl. niet zo professioneel uit.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $recipient .= 'ikke@emailadres.com'; $subject = "onderwerp"; $message .= 'Hier komt de inhoud.'; ..... $headers = "X-Mailer: PHP\n"; // mailer $headers .= "X-Priority: 1\n"; // Urgent message! $headers .="From: $achternaam <$email>\n"; $headers .="CC: $email \n"; $headers .= "Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; // Mime type mail($recipient, $subject, $message, $headers ); |
De email wordt prima verzonden, maar het probleem is dat er in het ontvangen emailtje op willekeurige plekken een uitroepteken (!) komt te staan. Soms maar 1 en soms wel drie of vier.
Weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik dat op kan lossen. Ziet er nl. niet zo professioneel uit.