Quality VS. Quantity

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke mensen vroeger was de keuze niet moeilijk maar nu ik ouder ben en natuurlijk iets meer verdien enzow.

Zit zo Ik heb nu een Lite-On 40x cdrw opzich niks mis mee vind het wel een Prima Brander eiglijk. Alleen nu zit ik met een probleem Ding wilt geen VCD 1.1 branden :S en zo nu en dan ook geen SVCD, dit is echt heel erg frustrerend aangezien ik een vrij grote SVCD collectie heb en die graag verder uit wil breiden.

Nu dacht ik van oke ik kan het ook meteen goed doen bij aanschaf andere Cd brander. Gewoon een Plextor kopen is een hap duurder maar daar krijg je veel voor terug. Voorzover ik me kan herinneren brand Plextor echt alles, precies wat ik zoek :z

Alleen nu een bekend probleem , welke neem ik ? je besluit niet zomaar 123 da tje 2x zoveel uit wilt geven aan iets wat ook goedkoper kan.

Waar kies jij voor ?

Kies je Plextor omdat je het meteen goed wil? Of ben je een cheap Ass en kiest een ander wazig merk ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je met een firmware upgrade die Lite-on geen SVCD laten branden?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
stokkie schreef op 01 november 2002 @ 09:33:
Kun je met een firmware upgrade die Lite-on geen SVCD laten branden?
Lees goed, Soms brand hij wel SVCD en Soms niet :S

Ik brand eiglijk teveel cds :/ toch min 5 per dag :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Weppel
  • Laatst online: 29-03 12:36
Kon een Lite-On zowiezo al geen SVCD branden? Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.. en ik heb een 40x liteon..

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zit zo Ik heb nu een Lite-On 40x cdrw opzich niks mis mee vind het wel een Prima Brander eiglijk. Alleen nu zit ik met een probleem Ding wilt geen VCD 1.1 branden :S en zo nu en dan ook geen SVCD, dit is echt heel erg frustrerend aangezien ik een vrij grote SVCD collectie heb en die graag verder uit wil breiden.
Dat is grotendeels een softwarematig probleem. Probeer de nieuwste Nero, flash de firmware eens, probeer een ander brandprogseltje (anyway, Nero kan wel (S)VCD bakken).
Alleen nu een bekend probleem , welke neem ik ? je besluit niet zomaar 123 da tje 2x zoveel uit wilt geven aan iets wat ook goedkoper kan.
De keuze is nog steeds geheel aan jou. Je krijgt hier ongetwijfeld een hoop tips/suggesties naar je toe gegooid.. Lees eens zelf wat reviews (er staan wat linkjes in de OM FAQ), kam GoT af naar probleemgevallen met specifieke branders, etc..

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Er bestaat toch wel een site die alleen Cd branders Reviewed :? Tenminste zoiets heb ik hier ooit es een keer gezien weet url alleen niet meer... :/

Ik Heb trouwens ook al meerdere Programmas gebruikt zoals.

- Nero Burning Rom 5.5.9.0
- Cdrwin 5.0
- Fireburner ( weet versie zo niet uit hoofd)

Heb ook al me Aspi Drivers geupdate.

Ik snap het niet ik zie zo dat iedereen wel gewoon SVCD kan branden maar ik nauwelijks :S Hebben jullie ook geen problemen met VCD dan ?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 12:45
Mary Wana schreef op 01 november 2002 @ 10:05:
Er bestaat toch wel een site die alleen Cd branders Reviewed :? Tenminste zoiets heb ik hier ooit es een keer gezien weet url alleen niet meer... :/

Ik snap het niet ik zie zo dat iedereen wel gewoon SVCD kan branden maar ik nauwelijks :S Hebben jullie ook geen problemen met VCD dan ?
www.cdfreaks.com

en mijn Plexwriter 1210TSi brand SVCD's zonder problemen (VCD doe ik niet), maar goed dat is niet echt relevant voor de branders die jij (op het oog) hebt :)

ps, al zoals genoemd een firmware update geprobeerd?

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1