Ik heb een .php bestand die kijkt waneer er bestelde producten zijn. zo ja dan geeft het de producten weer met bestelform. Ik heb deze vraag gesteld in W&G omdat ik denk dat er bij de html code iets mis gaat. Ik werk btw met sessies.
In bestellen staat de volgende html code
Als ik de geinclude bestelform gebruik en ik op submit druk dan keert ie terug naar dezelfde pagina waar die al op stand.
Heb meerdere mogelijkheden geprobeerd kwa action=post en get method en 2 keer action doen, zag ik een paar manuals...
wat doe ik verkeerd?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| echo "<BR><BR>";
echo "Terug naar de <A HREF=\"store.php".(!$ShoppingCart? "?session=$session":"")."\">";
echo "Producten</A> page";
include ("bestellen.html");
}
else
echo "Er zijn geen producten in uw winkelwagentje."; |
In bestellen staat de volgende html code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <form action="mail.php" method="post">
<tr>
<td><font face="arial" size="-1"><b>afhalen op:</b></font></td><br>
<td><font face="arial" size="-1"><b><input NAME="afhalen" TYPE="text" SIZE="64"></b></font></td><br>
</tr>
<tr>
<td><strong><font face="Arial" size="2">Naam / Bedrijf:</font></strong></td><br>
<td><font face="arial" size="-1"><b><input NAME="naam" TYPE="text" SIZE="64"></b></font></td><br>
... hier nog meer code.....
.....................................
<td width="100"><input type="submit" name="submit" value="Verzenden"></td><br>
<td width="100"><input type="reset" name="reset" value="maak velden leeg"></td>
</form> |
Als ik de geinclude bestelform gebruik en ik op submit druk dan keert ie terug naar dezelfde pagina waar die al op stand.
Heb meerdere mogelijkheden geprobeerd kwa action=post en get method en 2 keer action doen, zag ik een paar manuals...
wat doe ik verkeerd?