Ik ben een formulier aan het maken in outlook hierin staan allerlei velden die in de read versie allemaal in 1 textbox geplaatst moeten worden. Alleen nu wil ik wel elke variabele waarde op een nieuwe regel. Alleen ik weet het teken voor enter niet. Heb aantal dingen al geprobeerd nl.: \n vbNewline <br> Maar deze werken niet. Weet iemand misschien welk teken/ woord ik moet gebruiken? Of is het niet mogelijk?
Normaliter (in gewone programma's die standaard windows componenten gebruiken) zet je eerst de textbox op multiline en dan kun je er gewon CRLF's in zetten.
normaal chr10 chr13 oftewel newline cariage return. Maar voor outlook zou ik het niet weten.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
\n
In ASP maak ik zelf een appointment aan op de server. Hiervoor kan ik \n als enterteken gebruiken. Werkt prima.
In ASP maak ik zelf een appointment aan op de server. Hiervoor kan ik \n als enterteken gebruiken. Werkt prima.
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:18:
Ik ben een formulier aan het maken in outlook hierin staan allerlei velden die in de read versie allemaal in 1 textbox geplaatst moeten worden. Alleen nu wil ik wel elke variabele waarde op een nieuwe regel. Alleen ik weet het teken voor enter niet. Heb aantal dingen al geprobeerd nl.: \n vbNewline <br> Maar deze werken niet. Weet iemand misschien welk teken/ woord ik moet gebruiken? Of is het niet mogelijk?
lees de draad voor je blaat zou ik willen zeggen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
chr(10)
(moet ik nou echt heel de ascii tabel vandaag posten?)
(moet ik nou echt heel de ascii tabel vandaag posten?)
http://www.barasch.com/excel/daDuty.htm Hierin staat beschreven hoe je een ICS-file maakt die je in Outlook kan importeren. Enter-teken is trouwens geen \n zoals ik dacht, maar iets in de trant van =0D=0A. Je kunt een example van de site downloaden en in Word openen.
Pagina: 1