Toon posts:

[outlook templates] wat is het teken voor enter in textbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een formulier aan het maken in outlook hierin staan allerlei velden die in de read versie allemaal in 1 textbox geplaatst moeten worden. Alleen nu wil ik wel elke variabele waarde op een nieuwe regel. Alleen ik weet het teken voor enter niet. Heb aantal dingen al geprobeerd nl.: \n vbNewline <br> Maar deze werken niet. Weet iemand misschien welk teken/ woord ik moet gebruiken? Of is het niet mogelijk?

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29
Normaliter (in gewone programma's die standaard windows componenten gebruiken) zet je eerst de textbox op multiline en dan kun je er gewon CRLF's in zetten.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

normaal chr10 chr13 oftewel newline cariage return. Maar voor outlook zou ik het niet weten.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51
\n :)

In ASP maak ik zelf een appointment aan op de server. Hiervoor kan ik \n als enterteken gebruiken. Werkt prima.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 22:51

D2k

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:18:
Ik ben een formulier aan het maken in outlook hierin staan allerlei velden die in de read versie allemaal in 1 textbox geplaatst moeten worden. Alleen nu wil ik wel elke variabele waarde op een nieuwe regel. Alleen ik weet het teken voor enter niet. Heb aantal dingen al geprobeerd nl.: \n vbNewline <br> Maar deze werken niet. Weet iemand misschien welk teken/ woord ik moet gebruiken? Of is het niet mogelijk?
lees de draad voor je blaat zou ik willen zeggen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

chr(10)

(moet ik nou echt heel de ascii tabel vandaag posten?)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:51
http://www.barasch.com/excel/daDuty.htm Hierin staat beschreven hoe je een ICS-file maakt die je in Outlook kan importeren. Enter-teken is trouwens geen \n zoals ik dacht, maar iets in de trant van =0D=0A. Je kunt een example van de site downloaden en in Word openen. :)
Pagina: 1