HP 2500L Color probs.

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 11:11
Wij hebben 2 weken geleden 2 HP 2500 Color Laserjets gekocht, deze waren toen voor een mooie prijs bij de office centre. Erg goede printers, mooie kwaliteit en lekker snel. Nou hebben we 4 soorten papier. In de printer zitten standaard 2 lades, 1 uitklapbare en 1 lade voor 375 vel. Nou wil ik al die soorten dus gewoon in de printers leggen. Alleen is het probleem dat als ik de lades selecteer hij hem gewoon uit de openstaande [uitklapbare] lade pakt.

De uitklapbare is dus la 1, de 375 vel lade is la 2. Heel raar dus :?

Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een oplossing. Het is nogal lastig om de hele tijd heen en weer te rennen naar de printers om snel het papier te wisselen. En het is ook niet zo fijn een brief op een acceptgiro te printen omdat hij de goede la niet pakt 8)7

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:21

mr_petit

opperprutser

Dit is toch altijd zo bij hp laserjets :?
bij de eigenschappen van de printer kan je instellen wat de standaardlade is (dit werkt niet altijd even goed moet ik zeggen)
Als ie op automatic staat begint ie bij lade 1.
Deze lade is eigenlijk bedoeld vooe de 'handmatige invoer' en daar hoort eigenlijk geen papier in te liggen.

"man is not truly one, but truly two,"

• dôh
Dus zal ik moeten blijven rennen? :(

• dôh
*kick*
De HP Werkset is beschikbaar voor Windows 98, Windows Me, Windows NT 4.0, Windows 2000 en Windows XP. De HP Werkset beschikt over de volgende functies:
- de ingebouwde webserver waarmee u de standaardinstellingen van de printer kunt wijzigen;
- gebruikersdocumentatie voor de Color LaserJet 2500 serie;
- hulp bij het oplossen van problemen, hulp bij het bedieningspaneel, printeranimaties;
- andere nuttige externe webkoppelingen.
Uit de readme van de printersoftware... ik kan dus niet bij die ingebouwde webserver omdat het allemaal zit aangesloten via een Jetdirect poort, weet iemand of je daar inderdaad de lade kan selecteren. [- de ingebouwde webserver waarmee u de standaardinstellingen van de printer kunt wijzigen]
Ik wil dit graag weten voordat ik zelf ga lopen 'hobbyen' ;) Alles zit namelijk al vast ed.

Tnx