Toon posts:

[win98se] Voor het systeem geldende beperkingen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de brakke topic titel.

Volgende probleem doet zich voor bij volgende handelingen:

Als ik Deze Computers open en dan op Beeld>>Mapopties click krijg ik deze
melding:
verkenner-beeld-mapopties =melding: de bewerking is geanuleerd wegens voor uw systeem geldende beperkingen ,Neem contact op met uw systeem beheerder

Staat hier als Verkenner, maar gebeurt ook als ik rechtstreeks via Deze Computer
ga.

Zelfde melding als ik in de internet explorer naar Extra>>Internet opties ga.

Gaat om Internet Explorer 5.0

Iemand enig idee hoe ik van die rare melding af kom?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Poledit, maar als de policies goed ingesteld zijn werkt dat ook niet. Ik neem aan dat de pc in kwestie niet van jezelf is?

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Is inderdaad wel handig om te weten of je zelf de beheerder van die computer bent of niet...

Anders is het een beetje lastig helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:15:
Is inderdaad wel handig om te weten of je zelf de beheerder van die computer bent of niet...

Anders is het een beetje lastig helpen...
Sorry dat had ik er even bij moeten vermelden. De pc is niet van mij, maar van een vriendin.

Ze hebben naar haar zeggen maar 1 account op die pc en daar een wachtwoord
voor ingesteld. Op die account loggen ze elke keer in bij windows.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:31:
[...]

Sorry dat had ik er even bij moeten vermelden. De pc is niet van mij, maar van een vriendin.

Ze hebben naar haar zeggen maar 1 account op die pc en daar een wachtwoord
voor ingesteld. Op die account loggen ze elke keer in bij windows.
'loggen ze' in bij windows ? >:)
Volgens mij is die PC ook niet helemaal van je vriendin, heb ik gelijk ?
Kijk die policies zijn ervoor zodat de Admin/beheerder van dat systeem niet elke week die
machine nieuw moet instaleren/instellen.
Ik denk dat die Admin van dat systeem trosts op zichzelf mag zijn ...

Hij timmerde het systeem dicht, en gerommel is niet meer mogelijk >:)

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Zo te zien aan de melding heb je gewoon niet de juiste rechten (admin)...
Dit hebben ze waarschijnlijk niet voor niks gedaan, en idd, de Admin / beheerder mag trots op zichzelf zijn... Bij ons op school hebben ze ook zoiets gedaan....Kan je ECHT nergens meer in..Maar ja, HBO Bedrijfskundige Informatica he, veel te bang dat er iemand gaat lopen rotzooien..

Everytime I suffer I become a better man because of it

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Sweer typisch hoor, beheerder schermt pc af, PC zegt: neem contact op met de beheerder, en aan wie vraagt de gebruiker de oplossing? Niet aan de beheerder |:( :)

Workaround: selecteer een bestand, houd Control ingedrukt en klik rechts op dat bestand. In het contextmenuutje verschijnt de optie "Openen met..." waarmee je de applicatie zelf aan mag geven.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Vraag gewoon aan je vriendin wie die computer heeft ingesteld. Diegene heeft dan waarschijnlijk wel genoeg rechten op de pc hè :7

Maargoed, als ze zegt dat zij zelf die computer heeft ingesteld of dat ze de account van de persoon gebruiken die dat wel heeft gedaan, dan is er iets raars aan de hand.

Verwijderd

IDD Poledit....
je policies moeten goed staan wil je bij de mapopties komen,
de policies kan je ook instellen in het register, maar dan moet je wel kaas gegeten hebben in het register

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 12:52:
Vraag gewoon aan je vriendin wie die computer heeft ingesteld. Diegene heeft dan waarschijnlijk wel genoeg rechten op de pc hè :7

Maargoed, als ze zegt dat zij zelf die computer heeft ingesteld of dat ze de account van de persoon gebruiken die dat wel heeft gedaan, dan is er iets raars aan de hand.
Zij is in dit geval de beheerder en heeft dus die instellingen verandert. Echter is zij
zichzelf daar totaal niet van bewust. Nu wil ze die opties weer uitschakelen
alleen weet ze niet hoe.

Ik weet het ook niet, en daarom vraag ik het aan jullie.

Ik vind het wel jammer dat dit soort vragen gelijk in verband worden gebracht met het 'rommelen van een pc van een ander', al kan ik het me wel weer voorstellen.

Maargoed...geloof het of niet, ik kom hier niet om iemand anders pc te vernaggelen, maar om een vriendin te helpen.

PS: graag ontopic blijven bij eventuele reacties.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:27

Jimbolino

troep.com

antwoord is al gegeven: poledit
maar als je daar ook geen rechten op hebt....

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Pagina: 1