Center Speaker werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-08 10:31
Ik heb een probleem met mijn trust soundexpert digital surround en mijn creative inspire 5.1 5300:
De Center speaker doet niks (alleen het subwoofer geluid nadoen)
ik heb geprobeerd:
- drivers
- ander speakertje testen
- deze site doorspitten
- instellingen
De vorige keer werd ik weg gekickt was ik dus niet blij mee...
dus wederom: heeft iemand "de" oplossing?
dankje

• Jns1986
ps. gebruik win xp en powerdvd 4 voor dvd's spelen

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 08:28
Geeft hij ook geen geluid met zon testprogje waar een stemmetje de speakers afgaat (centere left front......)? Dan is er waarschijnlijk iets mis met de versterker van de sub of de center zelf.

Doet het geluid bij de center het wel bij dvd's maar niet bij spellen en mp3 en divx?
Deze hebben vaker geen 5.1 geluid maar 4.1 of zelfs maar 2.1!

al een anders speakersetje (5.1) geprobeerd? kan een geluidkaart probleem zijn
verder ken ik de geluidskaart niet misschien dat daar nog wat in te stellen valt :?

Veel suc6 ermee

• Jns1986
bij een test doet hij alleen lage tonen. ik heb op deze geluidskaart een uitgang voor sub/center.
ik ken nog iemand met hetzelfde probleem hij komt er ook niet uit.

alles geprobeerd al... :-( ik heb het nu over het afspelen van dvd''s (instellingen powerdvd en geluidskaart staan allemaal op 5.1) de dvd is ook zeker weten 5.1

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 08:28
Die geluidskaart aansluiten is toch standaard of niet met drie kabeltjes van kaart -> subwoofer en van daaruit naar de sat's?
Ik zou eens kijken of iemand een sblive! ofzo heeft en of die het dan wel doen want dit is idd vaag :|

• Jns1986
inderdaad... lijkt mij de enige oplossing alleen ja dan moet ik die wel eerst ffies vinden ... :-)
misschien dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hadden/hebben die me kunen helpen.
bedankt iniedergeval... !

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
* NightOwlNL moest een knopje op ze versterker omzetten (die in me sub zit) en toen was t probleem verholpen

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
ik heb dus hetzelfde probleem maar dan met een SB live 5.1 (zelfde speakers als topicstarter) En alleen met het test progje werkt ie goed. Met dvd's ofzo niet :(

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Jns1986
bij mij doet tiej het alleen met een discman pluggen op het subwoofer/center channel kabeltje... dus dat knopje zal het niet zijn denk....

• Jns1986
geen knopjes kunnen vinden inde sub

Verwijderd

er bestaat ook een mooie edit knop --> Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif
gebruik die eens!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
Lees even de sticky bovenaan in de topiclist

Edit: Dit is de tweede keer dat je over ditzelfde onderwerp een topic opent. Je hebt ee nstandaard probleempje, dat je kan nalezen in dat sticky topic en kan terugvinden met de search. JvS wees je daar de vorige keer ook al op. Wij zijn er niet van gedient als je op eigen houtje een nieuw topic opent over hetzelfde probleem, als je niet eens bent met een slotje dat je hebt gekregen, dien je daar contact over op te nemen met de betreffende moderator.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.