Toon posts:

Wil alles kunnen afspelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even snel een topic want zelf heb ik geen id meer.

Ik heb nog te vaak verschillende mpeg/mpg soms ook AVI streams die alleen beeld of alleen geluid geven.

Nu heb ik een codec pack geinstalleerd van Nimo. HEt is het laatse codec pack dat er is. Build8 final 5.0 ofzo.

Is er misschien nog iets dat zelfs Nimo niet installeerd.
Heb verschillende posts gelezen. Maar kon niet echt verder komen dus vandaar dat ik deze topic open.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Met Nimo kom je wel een heel eind hoor, maar k geloof dat Intel Indeo codecs dr niet bij zitten en quicktime zooi ook niet

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

hoe zit et met sa cd en dvd a, kun je die al in je computer afspelen ??? ben wel benieuwd

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, dan moet ik die intel codecs ook maar hebben. Weet iemand ook waar ik die weg halen kan dan.

En DVD kan je niet afspelen met codecs. Daar heb je toch echt een DVD speler voor nodig :) [ow wacht je zie DVD a. dat weet ik nog niet]

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
WAVE is PCM-indeling maar SACD is PDM-indeling, daar moet echt aparte ondersteuning voor komen neem ik aan.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54

GaMeOvEr

Is een hork.

gitaarwerk schreef op 01 november 2002 @ 11:23:
hoe zit et met sa cd en dvd a, kun je die al in je computer afspelen ??? ben wel benieuwd
Zal je toch echt een DVD-A en SACD ondersteunende speler moeten hebben, daar zijn hardware eisen aan, is niet alleen maar een Codec.

(Zover ik weet zijn die er niet)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

foutje

Verwijderd

Ik zou Quicktime nog installeren en dan kun je wel bijna alles.
Pagina: 1