Toon posts:

monitor en tv apart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is toch mogelijk als je bijv. 1 monitor en 1 tv op je pc hebt aangesloten dat je dan op de tv een film laat draaien en op je monitor bijv. nog kunt surfen terwijl de film gewoon doorgaat.

zo ja, hoe doe je dat?

bvd.

/edit Ja, ik heb al gezocht

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Hangt van je videokaart af. GeForce3 en eerder konden dit niet, de GeForce4 kan het wel. Verder kunnen Matrox- en ATI-kaartjes dit ook.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Extended desktop kiezen en de film in het ene windows zetten en op je monitor je internet browser.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
hmm ik dacht dat het iets was zoals: je beeldscherm door laten lopen op je TV en dan zorgen dat de windows niet door allebei je schermen gaan staan... op die manier zou je fullscreen een film moeten kunnen kijken op je TV terwijl je aan het internetten bent.. tis mij nog niet goed gelukt (heb er ook niet echt goed naar gekeken)

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Topicstarter
bobsnl schreef op 01 november 2002 @ 00:14:
Extended desktop kiezen en de film in het ene windows zetten en op je monitor je internet browser.
ah cool us ff kijken, ik heb een geforce 4 dus...

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, k, voor mekaar, maar als ik nu m'n divx player naar me tv sleep en play doe gaat het prima, maar zogauw ik op fullscreen druk gaat ie terug naar het primaire scherm (de monitor dus) nu kan ik wel m'n tv het primaire scherm maken maken dan is het hele nut weg, want de startbalk en alles moet nog gewoon op de monitor staan.

iemand een id hoe je dit fixt?

thnx

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Euhm dat had iets met overlay instellingen te maken...durf je niet precies te zeggen hoe en wat...

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 00:47:
hmmz, k, voor mekaar, maar als ik nu m'n divx player naar me tv sleep en play doe gaat het prima, maar zogauw ik op fullscreen druk gaat ie terug naar het primaire scherm (de monitor dus) nu kan ik wel m'n tv het primaire scherm maken maken dan is het hele nut weg, want de startbalk en alles moet nog gewoon op de monitor staan.

iemand een id hoe je dit fixt?

thnx
Durf ik je eigenlijk niet te zeggen, maar als ik het niet vergeet, zal ik het vanavond ff navragen.... Je hoort het nog wel.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Pagina: 1