[WC] custom radiator

Pagina: 1
Acties:

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar iemand die een custom radiator kan maken voor waterkoeling. ik meen me te herinneren dat iemand ooit in een ver verleden in een topic ergens een bedrijfje had gepost wat zoiets deed, maar deze kan ik met de search niet vinden.

het gaat om een 8x16 cm koperen radiator en hij moet goed presteren.

Verwijderd

kun je niet beter naar de autosloop?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er zit een bedrijf in Velp (Gelderland) die ze custom maakt :)

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
PilatuSSS schreef op 01 november 2002 @ 02:15:
Er zit een bedrijf in Velp (Gelderland) die ze custom maakt :)
heb je mischien een naam ofzo ?
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 02:11:
kun je niet beter naar de autosloop?
probeer er daar maar eens 1 te vinden van 16x8 cm die ook nog eens goed genoeg koelt voor een h2o systeem :/

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
160x80 ?

Waarom dat ?

Heb nu een 160x240

Maar ze hadden ook een 120x120 ... dus gewoon naar de sloop :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
t gaat erom dat ik m in een lian-li achter bovenin weggewerkt wil hebben, zonder te hoeven zagen en breken, of hem aan de buitenkant te hangen. aangezien er in de pc-70 mooi 2x 80 mm fans boven de voeding zitten....16x8 =]

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Denk dat daar wel een aardig prijskaartje aan zit. Of is dat mijn mening. Zal wel niet zo zijn dat je zo'n ding voor 50 euro hebt.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
lian-li is ook niet goedkoop, casemodden ook niet, en ik heb die hobby ook niet omdat t goedkoop is :x dus t mag wat kosten ;) als ik daarvoor een perfect radiatortje krijg wat 100% naar mijn mening is

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik weet alleen een adres waar je een alu radiateur kan laten maken, maargoed dat wil je denk ik niet.

Normaal gesproken maakt hij ze van groot formaat, voor scooters enzo, maar hij kan vast ook kleine maken.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

www.goudengids.nl
www.detelefoongids.nl ========> radiateuren

In Alkmaar ARF/vh Bloksma Herculesstraat16 072-5402732

Reken op enkele honderden guldens!!

Zoek eens naar motoren- of brommer- of scooterradiators. Die willen nog wel eens lang en smal zijn. Of oliekoelers. Motorradiators zien er niet uit, maar zijn ook nog eens duur!
(Hopende dat de plaatjes lukken)
Afbeeldingslocatie: http://208.254.56.136/Images/Thumbnails/13903932.png
Groter plaatje.

Of zet een grotere radiator schuin in je kast:
________
|___.../ /
|___|/ /
|

Verwijderd

Ik denk dat je onder de 200-300 euro niet klaar bent.

Optie 2 is ergens een condenser van een airco (ook van de autosloop bijvoorbeeld) vandaan toveren, en deze op maat slijpen met een Dremeltje. Dan kun je elke maat maken die je wilt.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
nou t mag wat kosten was niet 2 a 300 euro, dus gaan we maar kijken voor een alternatief :)

Verwijderd

Ag, even rondbellen kan geen kwaad. Misschien is het wel goedkoper en vergis ik me in de prijs. Maar als jij een nette rad zoekt, wat is er dan mis met die waterkoelingsrads zoals de Black Ice enzo?

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier ben ik ook mee bezig geweest. Minimale serie voor custom made radiator was 20 stuks en dan kosten ze rond de Fl. 500,- per stuk.
Een standaard waterkoelingsradiator lijkt me de beste oplossing.

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:25:
Ag, even rondbellen kan geen kwaad. Misschien is het wel goedkoper en vergis ik me in de prijs. Maar als jij een nette rad zoekt, wat is er dan mis met die waterkoelingsrads zoals de Black Ice enzo?
zijn prima radiatoren, maar ik zit met de afmetingen, als er iemand een lian-li pc-70 al heeft staan, hoeveel kan ik daar achterin kwijt ?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

_Dennizz_ schreef op 01 november 2002 @ 07:14:
[...]

heb je mischien een naam ofzo ?

[...]

probeer er daar maar eens 1 te vinden van 16x8 cm die ook nog eens goed genoeg koelt voor een h2o systeem :/
Ga naar een fatsoenlijke sloop, die heeft er tientallen liggen.
En ik wil niet veel zeggen, maar een rad uit een auto presteerd beter als bv een dure Black ice

iStockphoto

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23

Epsilon

_Dennizz_ schreef op 01 november 2002 @ 12:07:
[...]

zijn prima radiatoren, maar ik zit met de afmetingen, als er iemand een lian-li pc-70 al heeft staan, hoeveel kan ik daar achterin kwijt ?
Die heeft een ruimte (boven de voeding bedoel je) van ongeveer 18cm denk ik (dat is bij mij het geval namelijk).
Een blackice 1 kan MAKKELIJK daar :)
toch zou ik geen BI1 nemen. Deze koelt behoorlijk slecht. Een autorad is nog steeds vele malen beter. Probeer desnoods een scooterrad (nieuw zijn ze vrij prijzig, een 400gulden is geen uitzondering) te pakken zien te krijgen.
Pagina: 1