Ik zie nergens iets over dat spel. Terwijl `t echt een topper is (vind ik). Kep `m nu uitgespeeld op alle 3 de manieren, maarja da`s nie moeilijk met savegames.
Verwijderd
nee. loopt te langzaam op mijn 950mhz + geforceDDR + w2k. En ja ik heb die beta patch gedownload.
Yep, heb hetzelfde gedaan..
Moet je maar eens zoeken in dit forum, vind je genoeg topics over Deus Ex.
Rush
Moet je maar eens zoeken in dit forum, vind je genoeg topics over Deus Ex.
Rush
tremble and despair for i am power!
Deus Ex is super... heb het al een tijd uitgespeeld.
Heeft iemand trouwens Thief gespeeld?
Heeft iemand trouwens Thief gespeeld?
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Verwijderd
Yep, hierzo hebben we nog een liefhebber, maar ik heb hem al uitgespeeld. Hopelijk komt er een vervolg op.
Nope...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
NEE! Wat een baggerspel zeg blegh!!
http://specs.tweak.to/6635
Wat bagger spel je bent wel duidelijk gek en geen vliegtuig.
En loopt bij mij soepel.
Pentium 3 450 128Mb pc-100, viper 550.
Pentium 3 450 128Mb pc-100, viper 550.
Ik heb hem, maar moet er nog ff verder naar kijken, ziet er wel grappig uit. En draait op mijn config: Athlon500@650 128mb TNT2u erg soepel
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
wat is dat nou voor ongein dat het wel lekker loopt op mindere systemen?
jullie draaien zeker allemaal w9X?
jullie draaien zeker allemaal w9X?
In win98se, maar draait nie helemaal vlekkeloos. Heel af en toe een hapertje.
Welk einde vonden jullie het leukste?
Ennuh...vinden jullie dat kunstwerk met die hand en een aardbol daarin, niet verdacht veel op dat kunstwerk lijken in Scarface (jaha, da`s een hele ouwe film ja). Waar dan ook een tekst op staat: "The world is yours".
Btw: als je die film niet gezien hebt, is `t een gebrek aan je opvoeding
Ennuh...vinden jullie dat kunstwerk met die hand en een aardbol daarin, niet verdacht veel op dat kunstwerk lijken in Scarface (jaha, da`s een hele ouwe film ja). Waar dan ook een tekst op staat: "The world is yours".
Ik heb een gebrek in mijn opvoeding, wat voor film is dat?
Bij mij lieppie soepel, Celeron 300@450, TNT2U, 128MB.
Het feit dat je kunt kiezen en dat je echt moet nadenken i.p.v. een megamonster af moet knallen vind ik wel erg cool. Alledrie top eindes qua verhaal en uitwerking, maar niet allemaal even moeilijk.
Bij mij lieppie soepel, Celeron 300@450, TNT2U, 128MB.
Het feit dat je kunt kiezen en dat je echt moet nadenken i.p.v. een megamonster af moet knallen vind ik wel erg cool. Alledrie top eindes qua verhaal en uitwerking, maar niet allemaal even moeilijk.
dat spel heeft zo'n brakke engine dat die dus niet fatsoenlijk met een Geforce overweg kan.
op een 900mhz systeem, 512 mb ram, en Geforce DDR draait die zelfs in 800x600 16 bit kleuren nog niet vloeiend.
op een 900mhz systeem, 512 mb ram, en Geforce DDR draait die zelfs in 800x600 16 bit kleuren nog niet vloeiend.
Ik denk niet dat het aan het wel of niet hebben van een G-Force ligt, maar aan je drivers of OS. Ik heb het spel gespeeld onder WIN98 SE en daar draaide het soepel op mijn Athlon700 met een Asus6800 Deluxe DDR, maar op WIN ME draaien bijna al mijn spellen een stuk minder geweldig.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik hem ook in drievoud uitgespeeld in 31 uur en 221 keer saven.
M'n ouders verklaarden me voor gek en op m'n werk was ik een wandelend lijk. Zat tot diep in de nacht te gamen. WAT EEN GAME.
dit spel is zo realistisch, zoiets heb ik nog nooit gezien. Zo houd het spel rekening met licht val. Als je in de schaduw zit kan er op 1 meter afstand iemand langs lopen zonder je te zien.
Liep aardig op 1024x786 met 16 bits kleuren,
op 32 bits ietsie minder, omdat ik een TNT2 heb. Binnenkort maar es een geforce II GTS halen. Wordt m'n Athlon 900 weer wat ontlast door de T&L.
groeten allemaal!
M'n ouders verklaarden me voor gek en op m'n werk was ik een wandelend lijk. Zat tot diep in de nacht te gamen. WAT EEN GAME.
dit spel is zo realistisch, zoiets heb ik nog nooit gezien. Zo houd het spel rekening met licht val. Als je in de schaduw zit kan er op 1 meter afstand iemand langs lopen zonder je te zien.
op 32 bits ietsie minder, omdat ik een TNT2 heb. Binnenkort maar es een geforce II GTS halen. Wordt m'n Athlon 900 weer wat ontlast door de T&L.
groeten allemaal!
Verwijderd
Helemaal mee eens! Niet dat ik ooit iemand levend voorbij liet lopen, maar toch...Op maandag 13 november 2000 22:05 schreef McLambo het volgende:
Ik hem ook in drievoud uitgespeeld in 31 uur en 221 keer saven.
groeten allemaal!
wel jammer dat als je er 1 neersniped de ander die er 1 meter vanaf staat gewoon blijft staan
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Waanzinnig spel kwa gameplay, goeie muziek.
Je hebt zeker vette sys. eisen nodig deze een beetje lekker in d3d of openGL te spelen, er wordt nogal al wat van je cpu een geheugen gevraagd, het speelt pas lekker op hogere res (1280x960) met een 64 mb videokaart en 256 mb ram.
Je hebt zeker vette sys. eisen nodig deze een beetje lekker in d3d of openGL te spelen, er wordt nogal al wat van je cpu een geheugen gevraagd, het speelt pas lekker op hogere res (1280x960) met een 64 mb videokaart en 256 mb ram.
Niet op voorraad.
errrm bij mij draaide die al goed op een p2 400 + viper550 en 256 mb ram (in 1024*768)Op maandag 02 juli 2001 20:30 schreef edward2 het volgende:
Waanzinnig spel kwa gameplay, goeie muziek.
PSN
Verwijderd
Absoluut! Deus Ex is gewoon de beste singleplayer FPS ooit 
Ik wacht dus ook met smart op Deus Ex II (duh!).
En het draaide uitstekend op mijn athlon 800 + GF II GTS & win2k.
Ik wacht dus ook met smart op Deus Ex II (duh!).
En het draaide uitstekend op mijn athlon 800 + GF II GTS & win2k.
Beetje oude topics omhooghalenOp maandag 02 juli 2001 20:01 schreef DEM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Niet dat ik ooit iemand levend voorbij liet lopen, maar toch...
Maakt mij niks uit hoor, ik heb laatst deus ex voor de 8e keer (ofzo, weet niet meer precies
The cyclographing developer
Verwijderd
Dus ik ben niet de enige die het opvielOp donderdag 02 november 2000 00:04 schreef St&er het volgende:
In win98se, maar draait nie helemaal vlekkeloos. Heel af en toe een hapertje.
vond het een te gek spel...heb em op 2 manieren uitgespeeld.....
Verwijderd
Wie? Ik?Op dinsdag 03 juli 2001 01:39 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Beetje oude topics omhooghalen
Maakt mij niks uit hoor, ik heb laatst deus ex voor de 8e keer (ofzo, weet niet meer precies) uitgespeeld en ik vond alweer nieuwe dingen
Bij mijn draait alles zeer soepeltjes (Celeron 466, Voodoo 3 2000, Windows ME en 320 Mb intern)(toen 128 Mb en Windows 98).
Het blijft voor mij echt de topper. Gameplay, sfeer, muziek, wapens, alles, sfeer, gameplay, muziek, wapens, geweren, alles. Of val ik in de herhaling
ach de msx versie was beter
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Erg vet spel!!! Ik had de muliplayer patch inderdaad geprobeerd, maar dat is niet echt tof, het loopt erg traag online en de augs en andere rpg elementen komen er dan slecht uit. Multiplayer is het gewoon als elke fps.
Single player is niet te evenaren
Single player is niet te evenaren
Op dinsdag 03 juli 2001 01:39 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Beetje oude topics omhooghalen
Maakt mij niks uit hoor, ik heb laatst deus ex voor de 8e keer (ofzo, weet niet meer precies ) uitgespeeld en ik vond alweer nieuwe dingen
PSN
IK kan het soms niet laten om die muizen te vertrappen;)
Niet op voorraad.
DeusEx schopt aarsch! 
Ik kan bijna niet wachten op deel 2 (Independance War gaat dat heten).
Ik kan bijna niet wachten op deel 2 (Independance War gaat dat heten).
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
BTW, is er iemand die het hele spel met de rocketlauncer of flametrower heeft rondgelopen? Waren me lompe dngen! Was meer het use & drop werk...
Ik heb bijna altijd de rocketlauncher bij me, flamethrower is alleen leuk als je een beetje wilt spelenOp donderdag 05 juli 2001 00:05 schreef DEM het volgende:
BTW, is er iemand die het hele spel met de rocketlauncer of flametrower heeft rondgelopen? Waren me lompe dngen! Was meer het use & drop werk...
Stoer spel hoor.. weet alleen niet hoe je mot snipen
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
Oja, dat plasmageweer, ook zo'n bot ding. Ik speelde het meer op de Thief (II) manier, veel met sniper, 10 mm en sabretoothswordOp donderdag 05 juli 2001 10:32 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd de rocketlauncher bij me, flamethrower is alleen leuk als je een beetje wilt spelenPlasma geweer vind ik alleen handig in multiplayer.
Verwijderd
Ik heb het een paar keer uitgespeeld.
1. knallen
2. sneaken
3. hacken
en nu dit forum overnew is verschenen ga ik het nog een keer proberen
1. knallen
2. sneaken
3. hacken
en nu dit forum overnew is verschenen ga ik het nog een keer proberen
Baggerspel, loopt redelijk ruk op pIII 800 met gForce 2 Gts en 256mb ram, plus het je kunt dat en dat bij je dragen systeem, behoorlijk de snelheid uit de actie.
Dat je zoveel keuzes kan maken is wel weer ontiegelik vet.
Dat je zoveel keuzes kan maken is wel weer ontiegelik vet.
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Weet je wat ook cool is, je gewone pistool upgraden tot maximum en skill level ook, dan heb je zo'n beetje alleen het pistool nodig om DX uit te spelenOp vrijdag 06 juli 2001 17:01 schreef DEM het volgende:
[..]
Oja, dat plasmageweer, ook zo'n bot ding. Ik speelde het meer op de Thief (II) manier, veel met sniper, 10 mm en sabretoothsword
Op mijn Voodoo3 draait het flex, maar ik heb van meerdere gehoord dat het op non-voodoo chipsets heel kut draait
het ligt inderdaad aan de engine, het origineel is van UT, die hebben ze onder handen genomen.
als je het ECHT graag wil spelen, dan tik je een ouwe voodoo2 met 12 MB op de kop, dan draait het S\/\/33T !!
het ligt inderdaad aan de engine, het origineel is van UT, die hebben ze onder handen genomen.
als je het ECHT graag wil spelen, dan tik je een ouwe voodoo2 met 12 MB op de kop, dan draait het S\/\/33T !!
Verwijderd
Dat had ik idd gedaan, maar hoe wou je die robotten tegenhouden met je 10 mm dan?Op zaterdag 07 juli 2001 10:53 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Weet je wat ook cool is, je gewone pistool upgraden tot maximum en skill level ook, dan heb je zo'n beetje alleen het pistool nodig om DX uit te spelen
Die strengthth augmentation + zwaard was ook wel effectief tegen commandos trouwens.
heej, meerdere Deus Ex liefhebbers hie!
idd lekkere game,draaide eerst niet zo soepel, heb daarna kaartje geOCed, en nu gaat ie lekker op 1024x768,en heb een normaal pctje (zie sig)
die Multiplayer patch geinstalled,maar toen kreeg ik in dat level waar je op dat dak die message naar die Franse lui moest verzenden last van een bug. Dat groene message blokje blijft, en je hebt je goal dan niet bereikt,al stuur je dat bericht 1000 keer
Heb em maar eraf geknald, en ben lekker overnieuw begonnen, steeds met een ander favo wapen. Een well aimed dart doet wonderen,inzoomen op het koppie
idd lekkere game,draaide eerst niet zo soepel, heb daarna kaartje geOCed, en nu gaat ie lekker op 1024x768,en heb een normaal pctje (zie sig)
die Multiplayer patch geinstalled,maar toen kreeg ik in dat level waar je op dat dak die message naar die Franse lui moest verzenden last van een bug. Dat groene message blokje blijft, en je hebt je goal dan niet bereikt,al stuur je dat bericht 1000 keer
Heb em maar eraf geknald, en ben lekker overnieuw begonnen, steeds met een ander favo wapen. Een well aimed dart doet wonderen,inzoomen op het koppie
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Heel koel spel, maar ben me saved games kwijt geraakt. Minders was dat, maarjah ben er toen niet meer mee verder gegaan. Het draaide toen der tijd niet echt lekker in het begin met mijn Athlon 850 met gf1ddr, maar na die patches draaide het als een tiet. No problemo. Er zijn trouwens ook nog wel enkele sites waarmee je het spel kan tweaken.
Lijkt me idd wel leuk deel2. En de mensen die het een kut engine noemen, die vinden zekers Unreal Tournament ook een kut spel
.
Lijkt me idd wel leuk deel2. En de mensen die het een kut engine noemen, die vinden zekers Unreal Tournament ook een kut spel
| I've got permission to color outside the lines |
ja deus ex is inderdaad kont schoppend, maar ik kan geen mod voor dit spel vinden die daadwerkelijk gereleased is! op alle sites staat er onder "Files" of "Media" nog nix!
Dat spel is idd geweldig, ik kan niet wachten op Deus Ex 2 
btw Ik ben nu aan het einde, maar nog steeds niet uitgespeeld, ik ging net dood bij die aliens
Straks nog ff een poging wagen 
edit: het spel loopt hier ook wel soepel, behalve als ik naar een half-doorzichtig hek of raam kijk, dan begint hij in één keer enorm te halperen. Iemand hier ook last van?? Patch ook al geinstalleerd, maar dat hielp niet echt.
btw Ik ben nu aan het einde, maar nog steeds niet uitgespeeld, ik ging net dood bij die aliens
edit: het spel loopt hier ook wel soepel, behalve als ik naar een half-doorzichtig hek of raam kijk, dan begint hij in één keer enorm te halperen. Iemand hier ook last van?? Patch ook al geinstalleerd, maar dat hielp niet echt.
Ik denk dat hij inmiddels één of anderhalf jaar oud is, en hij kost nu iets van 40 gulden bij dynabyte
Pagina: 1