ik ben erg benieuwd wat iedereen hier met zijn pda doet. misschien ook tips voor de andere tweakers. vermeld even wat voor pda je hebt en de software die je gebruikt. natuurlijk ook even of deze software gratis is of niet.
Nix, misschien komt dat omdat ik er geen heb 
[edit]
W8, trouwens wel, die ligt te verstoffen in de kast, is een Psion Series 3, telt dat ook?
[edit]
[edit]
W8, trouwens wel, die ligt te verstoffen in de kast, is een Psion Series 3, telt dat ook?
[edit]
die andere draad gaat over wat we ervan gebruiken. niet welke en wat voor extra software we gebruiken. die andere draad vond ik ook erg onduidelijk worden. hoop dat het in deze draad beter zal gaan
Dat wou ik nou ik al zeggen
* Xof wil eik wel weten wat het nut is eik van dat ding... is het gewoon leuk om te hebben of kun je er ook iets belangrijks mee dan alleen als agenda gebruiken..
Hmm, ik ben hier ook wel benieuwd naar..
Ik gebruik hem zelf
- om het nieuws e.d. op andere plaatsen te lezen,
- adressen/nummers te verzamelen,
- als agenda
- notitieblok (heel handig, geen pen/papier nodig),
- todo-lijst,
- vermaak (met een paar simpele puzzelachtige spelletjes).
Maar hoe meer ik er mee kan doen hoe beter, dus ben benieuwd naar de rest van de replies..
PS. ik gebruik ook minder actief hem als
- afstandsbediening,
- naslag,
- rekenmachine.
Ik gebruik hem zelf
- om het nieuws e.d. op andere plaatsen te lezen,
- adressen/nummers te verzamelen,
- als agenda
- notitieblok (heel handig, geen pen/papier nodig),
- todo-lijst,
- vermaak (met een paar simpele puzzelachtige spelletjes).
Maar hoe meer ik er mee kan doen hoe beter, dus ben benieuwd naar de rest van de replies..
PS. ik gebruik ook minder actief hem als
- afstandsbediening,
- naslag,
- rekenmachine.
AvantGo, Plucker o.i.d. is ook zoiets...Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:56:
hoe doe je dat met het nieuws??
Expanding the inexpandable
Ik heb er zelf één (een Palm M100) en ik zie het nut er niet van in, in het begin ben ik hem heel enthousiast gaan gebruiken (eertse jaar ofzo), maar echt weten te bekoren heeft het me nooit. Ik blijf het zien als gadget ipv als een nuttig apparaat, zodoende ligt deze gadget nu te verstoffen, enige nut is dat hij nog wel eens dient als afstandsbedieninig voor WinAmp, ook leuk...maar wel erg duur voor een afstandsbediening (al is een afstandbediening met LCD natuurlijk wel zeldzaam* Xof wil eik wel weten wat het nut is eik van dat ding... is het gewoon leuk om te hebben of kun je er ook iets belangrijks mee dan alleen als agenda gebruiken..
Pen en papier is vele malen sneller en als je het goed doet ook nog eens heel veel overzichterlijker. Klein agenda'tje en een pennetje en Hupla, alles is zo geregeld, net zo zwaar, net zo klein (of kleiner)... nee, mij ontschiet het nut!
Pas als er uitgebreide internet opties op verschijnen en het als opslag methode voor digitale foto's gaat dienen, dan zal ik opnieuw overwegen er één te kopen. Maar bijv. de XDA voldoet nog bij lange na niet aan mijn eisen.
Ceci n'est pas une signature!
ik vind deze wel goed genoeg om verder te gaan.
PDAs: wat gebruiken we wel/niet
En deze gaat ook nou niet echt duidelijk he.
PDAs: wat gebruiken we wel/niet
En deze gaat ook nou niet echt duidelijk he.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()