MSN Smilies @ GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Topicstarter
De laatste tijd kan ik me steeds meer dood ergeren aan het gebruik van MSN Smielies op GoT.
Ik ben hier sterk op tegen.
GoT is juist een van de fora die zich profileert door een eigen layout, template en bijbehorende (leuke!) originele smilies.
Met het gebruik van MSN smilies (als pictures op een server), vooral door personen met een voorbeeldfunctie (TheTallGuy), zal animo voor het gebruik van normale GoT smilies afnemen en zo verstomt de originaliteit van het forum.
Komt nog bij dat ik ook een hekel aan MSN heb - en samen met mij vele anderen - en dat het ook nog eens lastig is met quoten.
Ik vind dus dat er een duidelijk beleid moet zijn voor het al dan niet (liever niet) gebruiken van MSN smilies.
Ik zou er nog verder op in willen gaan met argumenten, maar nu heb ik wat bier op en gaat het allemaal wat minder.
Wil je het er uitgebreid met me over hebben: joostvb[apenstaartje]gmx.net

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed zat en gellukig 8ter de pc :) leuk toch man die emoticons??

fleuren alles een beetje op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Waar sommige Tweakers zich al niet druk om maken, :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we LA alsjeblieft een klein beetje serieus houden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:48:
Kunnen we LA alsjeblieft een klein beetje serieus houden? :/
Ik vind dit persoonlijk vrij serieus.
Als iedereen die smilies gaat gebruiken, waar hebben we al die leuke eigen smilies dan nog voor ?
Tuurlijk mag iedereen wel eens een smilie gebruiken die niet voorkomt in de GoT smilies lijst, maar alle MSN smilies zijn prima gedekt met een GoT alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Msn smilies :? Ik zie ze nauwelijks voorbij komen, soms zie ik wel eens een " :$ " en DR heeft een keer een topic vol met die msn smilies gebruikt, maar dat was grappig bedoelt ;) En ik erger mij er niet aan als ik :$ zie ofzo, want op GoT gebeurd er niks mee. Of bedoel je het anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je vindt dat we dat moeten verbieden? Hahahaha, wat een onzin. Dat jij een hekel aan MSN hebt, betekent niet dat mensen niet dingen als (Y) neer mogen zetten... Sorry hoor, maar dat is toch wel reinste censuur...

Daarnaast heb ik ze buiten de huiskamer ook nog nooit gezien (als plaatje dan) en doet zo iemand dat met zo'n plaatje expres om lekker "MSN" over te komen. In de techfora heeft dat geen kans.
BaatZ schreef op 31 oktober 2002 @ 23:50:
[...]

Ik vind dit persoonlijk vrij serieus.
Als iedereen die smilies gaat gebruiken, waar hebben we al die leuke eigen smilies dan nog voor ?
je denkt serieus dat mensen die dingen allemaal als plaatje gaan linken in plaats van de tekens te gebruiken? :D... Keep thinking! :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Is al een topic over geweest: (Y) (N)
Ik vind het een beetje een overdreven reactie hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Topicstarter
JvS schreef op 31 oktober 2002 @ 23:50:
Je vindt dat we dat moeten verbieden? Hahahaha, wat een onzin. Dat jij een hekel aan MSN hebt, betekent niet dat mensen niet dingen als (Y) neer mogen zetten... Sorry hoor, maar dat is toch wel reinste censuur...

Daarnaast heb ik ze buiten de huiskamer ook nog nooit gezien (als plaatje dan) en doet zo iemand dat met zo'n plaatje expres om lekker "MSN" over te komen. In de techfora heeft dat geen kans.
[...]
je denkt serieus dat mensen die dingen allemaal als plaatje gaan linken in plaats van de tekens te gebruiken? :D... Keep thinking! :P
Ja, dat gebeurt serieus :/
kijk maar eens in de hk.

Hopen dat het tot een beperkte rage blijft, maar ik zie het met lede ogen tegemoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op 31 oktober 2002 @ 23:44:
De laatste tijd kan ik me steeds meer dood ergeren aan het gebruik van MSN Smielies op GoT.
Ik ben hier sterk op tegen.
GoT is juist een van de fora die zich profileert door een eigen layout, template en bijbehorende (leuke!) originele smilies.
Met het gebruik van MSN smilies (als pictures op een server), vooral door personen met een voorbeeldfunctie (TheTallGuy), zal animo voor het gebruik van normale GoT smilies afnemen en zo verstomt de originaliteit van het forum.
Komt nog bij dat ik ook een hekel aan MSN heb - en samen met mij vele anderen - en dat het ook nog eens lastig is met quoten.
Ik vind dus dat er een duidelijk beleid moet zijn voor het al dan niet (liever niet) gebruiken van MSN smilies.
Ik zou er nog verder op in willen gaan met argumenten, maar nu heb ik wat bier op en gaat het allemaal wat minder.
Wil je het er uitgebreid met me over hebben: joostvb[apenstaartje]gmx.net
ps dronken mensen spreken wel de waarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er weinig last van. Als jij je eraan ergert, moet je misschien eens minder in de HK gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alsof men hier komt voor de smilies? Ik mag toch hopen van niet :D
Smilies (mits normaal gebruikt) geven een beetje aan hoe je een tekst bedoeld.... *

* stel je achter deze zin de volgende smilies voor :o |:( 8)7 :7 ... dan heeft het steeds een andere betekenis

Maar waar die smilies vandaan komen boeit me echt niet. De tekst en de bedoeling boeit me.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

tenzij je principieel tegen gebruik van msn smileys bent

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Alle topics gelezen :/

Naar aanleiding hiervan zeker ;) Ik vind het wel grappig :D En als je je er aan stoort moet je gewoon het topic negeren en klik je eens een keertje op een tech forum :/ .....ja ja, daar komen die smilies niet voor, maar dat zou betekenen dat je in een tech gedeelte komt..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

OMG @ topic. Sorry.

Maarem. HK = Humor. Dat het in de techfora gebeurt vind ik minder prettig. Ik kan er absoluut niet mee zitten. Zulke rages waaien vanzelf wel weer over. Net wat WAB zegt, je kan het ook gewoon negeren

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:20

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik erger me er ook stiekem aan...

Ja schiet mij maar af, maar ik komt toch genoeg in techfora... (sjek me maar na ;) )

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ben ze nog niet tegengekomen :) Wellicht heeft dat meer met de fora te maken waar ik over het algemeen in rondhang, maar ik stoor mij er niet zo aan...

Persoonlijk denk ik dat je het niet heel erg vaak gaat tegenkomen en dat er alleen maar de draak mee wordt gestoken. Met andere woorden. Je moet je er niet zo druk over maken en om in spreektaal te spreken: "het je ene oor in laten gaan en je andere uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik als echte anti MSNer kom er nu pas achter dat de zogenaamde (Y) een MSN smile zou moeten zijn... vandaar ook dat ik geen idee heb waar het voor zou moeten staan en er dus ook niet naar kijk als zijnde code voor een smile, het lijkt meer op een paar borsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 08:54:
ik als echte anti MSNer kom er nu pas achter dat de zogenaamde (Y) een MSN smile zou moeten zijn... vandaar ook dat ik geen idee heb waar het voor zou moeten staan en er dus ook niet naar kijk als zijnde code voor een smile, het lijkt meer op een paar borsten :)
(.Y.) lijkt daar meer op :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tja, jammer dat er mensen zijn die deze icons echt leuk vinden (ik heb ze zelf nooit mooi gevonden). Toch kan ik er niet echt wakker van liggen, waarom zou je ze niet mogen gebruiken? Die dingen zijn er toch voor om je emotie op dat moment weer te geven?

Het leuke is dat ik nog nooit gezeur heb gezien over de andere niet-GoT smileys die vaak gebruikt worden (grin enzo). Waarom liggen die van MSN wel onder vuur en waarom die andere smileys dan niet. :? Wel consequent blijven hoor. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Welnee, stelletje prutsers |:(

( Y ) <<----- Dit is een string :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Woudloper schreef op 01 november 2002 @ 08:45:
Ben ze nog niet tegengekomen :) Wellicht heeft dat meer met de fora te maken waar ik over het algemeen in rondhang, maar ik stoor mij er niet zo aan...
LOL :D Dat klopt, in tech zie je ze niet
zwahiel schreef op 01 november 2002 @ 01:02:
ik erger me er ook stiekem aan...

Ja schiet mij maar af, maar ik komt toch genoeg in techfora... (sjek me maar na ;) )
Al lange discussie over gehad, heb me er bij neer gelegd, maar er ergeren meer mensen zich eraan....Maar goed, discussie gehad en helaas niks geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik het mee eens, ik vind de msn smiles zwaar zuigen. Ik gebruik de GoT smiles ook in msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:14

Fisico

by Fabian

JvS schreef op 31 oktober 2002 @ 23:56:
tenzij je principieel tegen gebruik van msn smileys bent

Het kan altijd nog erger.

Die MSN-smileys zijn gewoon erg lelijk en zeker geen aanwinst voor GoT, maar als non-hk-er heb ik ze nog nooit hier gezien, gelukkig.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af wanneer de eerste reply met Msn smilie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 17:29:
Vraag me af wanneer de eerste reply met Msn smilie komt
dat zou wel heel kinderachtig zijn Afbeeldingslocatie: http://help.microsoft.com/!data/en_us/data/messengerv46_xp.its51/$content$/wink_smile.gif
:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fisico schreef op 01 november 2002 @ 17:23:

[...]

Het kan altijd nog erger.

Die MSN-smileys zijn gewoon erg lelijk en zeker geen aanwinst voor GoT, maar als non-hk-er heb ik ze nog nooit hier gezien, gelukkig.
Tja, ik vind ze ook zeker niet mooi, maar het PRINCIPE zou wel gebruikt kunnen worden... Maak een mooie GoT-alike (Y) ofzow :) 't Hoeft niet per see MSN-alike te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

* Arno is van front ANTI MSN smiles :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Sorry hoor maar wat een onzin, kom veel op GoT, kom regelmatig in de HK, maar ben ze nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hebben we geen belangrijker discussies dan dat MSN smiley's wel of niet toestaan in de templates van React :|

Laat het gewoon aan de gebruiker over, maar verwacht niet dat dit meteen ondersteund wordt in de GoT Templates, en om de hoeveelheid smiley's van React uit te gaan breiden is wat overdreven voor dit techforum :)

* aReaRe denkt dat de search een hogere prioriteit heeft :Y)

De standaard smiley's zijn voor de techfora meer dan voldoen :P

offtopic:
herhaling van zetten |:( van eerdere discussie :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

ik kan me er idd ook aan ergeren

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

sorry hoor......
get a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je je daar al druk om gaat maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik vind ze ook niet fijn, maarja je kijkt er ook wel zo overheen.

Op IRC vind ik ze erger, omdat het interactiever is en ze daar vaak gebruikt worden om juist een reactie uit te lokken.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:14
Hmm, waar ik ze wel vaak tegen kom is in CME. Hier gaat het dan voornamelijk om :S i.p.v :? Opzicht irriteer ik me hier wel aan, het is niet dat ik flame op MSN maar het is irritant om :S te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 08:36
HAHHAHAHAHA :)

Wat een onderwerp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Floris schreef op 01 november 2002 @ 20:05:
Ik vind ze ook niet fijn, maarja je kijkt er ook wel zo overheen.

Op IRC vind ik ze erger, omdat het interactiever is en ze daar vaak gebruikt worden om juist een reactie uit te lokken.
mee eens, want hoe weet je in een oogopslag nu wat (S) betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 18:47

Milmoor

Footsteps and pictures.

Zolang men maar plaatjes gebruikt lijkt het me geen probleem. Als men de lettercode's neerzet snap ik het echter niet meer. Ik heb nooit MSN gebruikt, en heb geen zin om "MSN voor dummies" te gaan doorwerken.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Laatst online: 24-09 14:02
Traag schreef op 01 november 2002 @ 18:13:
* Steven is van front ANTI MSN smiles :Y)
* Steven staat pal achter Traag en zingt "Follow the Leader".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-5 :(

*Usernote*: Deze topic starter heeft een trauma van MSN :|

Hahaha J/K :P

[ontopic]
Ik heb er geen moeite mee.. is idd wel irri bij quote want je ziet het plaatje niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beste manier om er af te komen is door de codes voor compleet andere smilies te laten zijn :P

je laat gewoon alle MSN smile code }:O weergeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik zou juist willen pleiten voor het invoeren van de MSN-smilies hier en het dumpen van de UBB smilies (Y)

Just kidding hoor, ik kan er wel mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

lol waar maak je je in hemelsnaam druk over, nog nooit heb ik iemand MSN smilies zien gebruiken behalve nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Ik denk dat de algemene mening wel bekend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 02 november 2002 @ 15:20:
lol waar maak je je in hemelsnaam druk over, nog nooit heb ik iemand MSN smilies zien gebruiken behalve nu
idd, en behalve dat, wat maakt het nu in mijn-naam uit wat voor smiley je gebruikt, behalve dat got ze niet ondersteunt kan je dus alleen maar de 'extensies' ervan gebruiken (Y)(L)(K)

is dat echt zo irritant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 27-09 14:01

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik kan me er ook aan ergeren. Ik kom hier op GoT om op niveau te praten/discussiëren. Als mensen dan irritante opmerkingen van laag niveau gaan maken is voor mij de lol er vanaf :/
Ik stel voor dat er een functie wordt gemaakt waarin je in je profiel kan instellen welke 'woorden' je wilt filteren.

Iedereen roept wel dat GoT 'dé techfora' is maar in de praktijk zijn (naar mijn mening) 80% van de (nieuwe) topics van search-aard of andere vormen die eigenlijk niet gewenst zijn.

Ik ken mensen die weg zijn gegaan van GoT omdat het niveau door een relatief kleine groep werd verpest. Dit lijkt me niet de bedoeling. Ik heb al eerder een verhaal gehouden, ik zal dit even quoten:

Pff, omdat die search nu nog niet normaal werkt kan ik me post niet meer vinden :z

---

Ik heb begrepen dat er een oplossing is.

* LauPro mag er echter niet om vragen ;(

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 15:55:
[...]

idd, en behalve dat, wat maakt het nu in mijn-naam uit wat voor smiley je gebruikt, behalve dat got ze niet ondersteunt kan je dus alleen maar de 'extensies' ervan gebruiken (Y)(L)(K)

is dat echt zo irritant :?
niet zozeer irritant, maar ik begrijp gewoon niet wat ze bedoelen en zal dat ook zeker niet gaan opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 17:39:
[...]

niet zozeer irritant, maar ik begrijp gewoon niet wat ze bedoelen en zal dat ook zeker niet gaan opzoeken
als mensen dat toepassen gebeurt dat niet in de tech fora, dus dat houdt in dat dat het slechts in hk wordt toegepast, en dan zit er meestal nog niet echt een betekenis aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

mega irri dat linken naar HK topics, lekker niet doen dus ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw hier, Maar ik begrijp nu al dat je hier niet op MSN zit, dus da je de GoT Smileys etc. moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

* SiliconError heeft zo het gevoel dat die MSN smilies wel weer overwaaien...

Niks aan doen dus, de lol gaat er vanzelf wel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk heb je Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/MSN1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:32
daar hebben deze voor -> d:)b

Ach gewoon al die msn-codes aflaten vangen naar een 'msn is NOT 1337' gifje, leren ze het wel snel af :+.

Tja ik stoor me er niet bijzonder aan, maar echt mooi vind ik het ook niet.
Maar laat maar idd, gaat vanzelf wel een keer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Sassie schreef op 04 november 2002 @ 21:40:
daar hebben deze voor -> d:)b

Ach gewoon al die msn-codes aflaten vangen naar een 'msn is NOT 1337' gifje, leren ze het wel snel af :+.

Tja ik stoor me er niet bijzonder aan, maar echt mooi vind ik het ook niet.
Maar laat maar idd, gaat vanzelf wel een keer over.
Mjah, het gaat MIJ er niet zo personelijk om het MSN-gezeur, maar ik vind smilies zoals d:)b heel handig!

code:
1
d:)b

Hey, kewl, UBB-tag daarvoor? Wist ik nie :)
Wrom wordt (Y) dan daar ook geen UBB-tag voor? Lijkt me iets logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Osiris schreef op 04 november 2002 @ 23:39:
[...]

Mjah, het gaat MIJ er niet zo personelijk om het MSN-gezeur, maar ik vind smilies zoals d:)b heel handig!
Kun je standaard (in FAQ/sticky ;)) ff verwijzen naar
-> www.klan.nl/smilies (Midas en co)
-> www.smiliespage.cjb.net ;)
offtopic:
Nu ook met irri pop-ups :(
code:
1
d:)b

Hey, kewl, UBB-tag daarvoor? Wist ik nie :)
Wrom wordt (Y) dan daar ook geen UBB-tag voor? Lijkt me iets logischer :)
Hmmz, ik denk dat je dan tegen het zere been van sommige mensen aan gaat trappen, want die willen geen MSN-like zooi hier.
Toch gebruikt een groot aantal tweakers wel MSN, al is het alleen maar voor de "MSN-dozen' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kom tegenwoordig nooit meer in de HK (Check het maar :P) maar ik erger me er ook niet echt aan, je leest er overheen :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Dit topic wordt maar omhoog gekicked. Het is nu wel duidelijk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Sassie schreef op 05 november 2002 @ 22:31:
[...]

Kun je standaard (in FAQ/sticky ;)) ff verwijzen naar
-> www.klan.nl/smilies (Midas en co)
-> www.smiliespage.cjb.net ;)
offtopic:
Nu ook met irri pop-ups :(

[...]

Hmmz, ik denk dat je dan tegen het zere been van sommige mensen aan gaat trappen, want die willen geen MSN-like zooi hier.
Toch gebruikt een groot aantal tweakers wel MSN, al is het alleen maar voor de "MSN-dozen' :X
Ooww, boeit al niet meer, ik snap d:)b al!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:24:
Ik ben nieuw hier, Maar ik begrijp nu al dat je hier niet op MSN zit, dus da je de GoT Smileys etc. moet gebruiken.
He, een vrouw _/-\o_ B) :9 :Y) :7 O+

8)7 (om maar op het HK niveau te blijven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Enkele smilies vind ik geen probleem hoor! d:)b Een smilie geeft juist in 1 keer goed weer wat je er van vind. Maarrrr, zoals altijd: overdaad schaat! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Afbeeldingslocatie: http://www.klan.nl/smilies/nico.gif
Deze kunnen we op got wel vaak gebruiken Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/rtfmey.gif

ghehe maar zeer boeiend onderwerp over msn smilies
smilie is een smilie Np als je het aan mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/smilies/devilslock.gif

Maar voor de rest zijn we toch wel uitgesmiled? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
beetje overdreven, dat het heel erg enzo is... maar idd soms denk ik ook van: die smilie is van iets anders |:(. Maar omdaarnou waarschuwingen oid voor te geven... neh

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Pagina: 1