Welke joystick raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:

• DocMac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 13:49
Ik begin het zo langzamerhand een crime te vinden om bepaalde spellen met het toetsenbord en de muis te spelen. Ik ben niet een echte gamer, en ik wil ook geen handenvol geld eraan uitgeven. Ik speel meestal FPS (tombraider e.d.) en RPG games.
Ik heb nu een paar weken op internet gezocht naar een website met een consumentenbond-achtige test van joysticks, maar tot nu toe, geen geluk. Een zoektocht door dit forum hielp me ook niet verder.
Kunnen jullie me verder helpen?

Verwijderd

Moet je eens in de collectie van microsoft kijken. Daar
hebben ze meestal wel redelijk betaalbare joysticks of Gamepads.

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Of de wingman Extreme Digital. Daar blijf ik bij, die is goed!

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Voor First Person Shooter is IMHO een joystick onhandelbaar en voor RPG's lijkt het me ook niet de ideale oplossing. Ik zou eerst eens een joystick en een gamepad proberen te lenen om eens te kijken of dit werkelijk beter werkt dan de combi muis/toetsenbord.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• DocMac
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 13:49
Ik heb wel een joystick nodig, want ik heb een spel van een vriendin gekregen, legends of might & magic, en dat is absoluut NIET te besturen met een muis/toetsenbord. Ik kan gewoon niet snel genoeg richten en dan ben ik binnen 2 minuten hartstikke dood.

Verwijderd

die microsoft dingen zijn niet kapot te krijgen en zijn lekker precies. En ze hebben aardig wat knoppen etc. 8)7

Verwijderd

Logitech extreme digital 3d :)

:up:

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
DocMac schreef op 01 november 2002 @ 11:45:
Ik heb wel een joystick nodig, want ik heb een spel van een vriendin gekregen, legends of might & magic, en dat is absoluut NIET te besturen met een muis/toetsenbord. Ik kan gewoon niet snel genoeg richten en dan ben ik binnen 2 minuten hartstikke dood.
Dan moet je je muissnelheid eens in de setup aanpassen, want ik weet zeker dat je reactiesnelheid met een pretpook er echt niet beter op wordt.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 11:51
Ik heb een microsoft sidewinder gamepad en dat ding vind ik niet geweldig in
de hand liggen , want ik krijg na 45 min altijd kramp in me handen :(
Pagina: 1