He, ik heb een Nokia 3210. Overmorgen krijg ik een nieuwe, een 8310
Mijn pa krijgt dus de 3210, alleen 1 beeldlijntje is kapot en nu wil ik dat zo goedkoop mogelijk repareren. Bij stuntprijzen zijn die dingen € 35,-, maar voor dat geld kan mijn pa net zo goed bij zijn Ericsson T10s blijven. Weet iemand waar je goedkoper die dingen kan krijgen? Op een PC-discount ofzo???
Verwijderd
Displays zijn altijd lastige dingen, dus ik denk dat er niets anders op zit dan voor €35 een nieuwe kopen of die t10 houden.
Wat ik eigenlijk wel maf vind, is dat het lijntje op het scherm niet kapot is, maar dat de data niet aankomt, want af en toe zie je helemaal links en helemaal rechts 1 puntje en ook af en toe in het midden als bepaalde punten op het scherm ook zwart zijn, dus bijvoorbeeld 4 regels daaronder ook.
een kapot display in de 3210 heeft me in de tijd van de gulden 150 gulden gekost 
Is het de voorkant of het echte display binnen in
Is het de voorkant of het echte display binnen in
Verwijderd
Een bekend Nokia-kwaal, die displaydefecten. Kijken of je ergens voor een prikkie een displaytje kunt regelen, anders niet doen.
Want na reparatie kan een displaydefect weer voorkomen.
Want na reparatie kan een displaydefect weer voorkomen.
Ik zou bij www.salesplaza.nl kijken is meestal geodkoper!
Verwijderd
Het lijkt mij dat je wel kan leven met zon lijntje heb dit ook vaker gezien. €35 voor een nieuw display is die telefoon al lang niet meer waard.
Verwijderd
displayproblemen kunnen altijd aan 1 of meerdere van deze dingen liggen :
1) het volledige display is kapot
2) contactrubbertje is vuil
3) slechte software
1) het volledige display is kapot
3) slechte software
1) Het volledige display is kapot

Net schoongemaakt
3) Slechte software
Werkt niet, ik heb zelfs even de printplaat uit mijn zus 3210 gejat en getest en daarbij doetie het ook
1 dus
Net schoongemaakt
3) Slechte software
Werkt niet, ik heb zelfs even de printplaat uit mijn zus 3210 gejat en getest en daarbij doetie het ook
1 dus
ik had dit ook met mijn oude 3210. Ik had er zelfs 4 lijntjes in zitten en er kwam er elke keer wel eentje bij als mijn gsm weer eens in mijn broekzak zat als ik ging zwemmen. Is zon 4keer gebeurt maar is altijd blijven werken. Uiteindelijk een complete nokia toestel voor 10 piek overgekocht omdat zijn toestel kapot was geflashed en ik had weer een goed display.
Helaas werd de week daarna hem gejat en heb ik maar de 6510 gekocht
Helaas werd de week daarna hem gejat en heb ik maar de 6510 gekocht
CISSP! Drop your encryption keys!
Verwijderd
Zoek anders eens op de bekende advertentie sites naar een kapotte 3210 waarvan het display nog goed is. Dit is echt wel veel goedkoper als dat je een nieuw display besteld.
Pagina: 1