Windows XP Server .NET vraag

Pagina: 1
Acties:

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Hallo is er iemand die dit OS al heeft ?

Enterprise Server (5.2 - 3663)

Ik heb hem van microsoft gekregen sinds gister. Effe fijn een install gedaan ziet er zeer goed uit..... maar ... alles werkt (drivers) geluidskaart(en) 1 onboard en 1 live 5.1.
In systeem staat alles als goed weergegeven allen krijg ik er geen geluid uit :(
Bij de optie geluiden staat alles in grijs dat er geen hardware aanwezig is.

Iemand die het probleem kent ? Of ben ik 1 van de weinige met dit leuke beta OS-je?

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:14
Tja, kan probleem zijn in de beta. Server heeft ook niet echt geluid nodig. En als je hem van MS hebt gekregen moet je het daar ook melden en misschien hebben hun daar een oplossing. JIJ doet tenslotte het beta testen: je bent dus verplicht fouten te melden (of heb je een illegale kopie?? FOEI toch :+).

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 13:06
Standaard staan geluid services uit, (tis een server!) hoe minder services die onnodig draaien hoe beter toch?

Windows audio services starten zou het moeten oplossen

Verwijderd

Ik heb al een aantal weken .net Enterprise server draaien, ik had in de eerste instatie ook geen drivers voor mijn netwerkkaart, maar die heb ik daarna gevonden (tis al een oudje en de gemodde W2K drivers werkte erop). Kortom heb je al geprobeerd er een w2k/xp driver in te rosse?? Bij mij draait dat .net server trouwens rete stabiel, ben er goed over te spreken. In tegenstelling tot windows XP geef mij maar lekker W2K dan doen we al gek genoeg LOL
Nou ja je sounddriver is gewoon een kwestie van google en zoeken, en W2K driver proberen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows .NET Standard Server Edition Build 3700
Support voor Beta's doen we niet aan. Zie ook: Hoe zit het nu met ßèta versies van Windows ;).

edit:
Post hieronder verklaart het een en ander :)

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
BigM321 :)

Thanks how easy...

Dat was het en nogmaals bedankt...
heb de service gestart en het werkt (tenminste geen geluid getest vriendin ligt in bed) maar de grijze rommel over dat er geen audio is is weg...

en FlamerX nee geen illegale copy netjes met reg alles erop en eraan. (anders doet ie het maar 2 weken)
Hoef dus ook niks te melden is geen bug maar een onvoorzien dommigheidje van mezelf
:)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:14
Just checking :)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58

Maximus

PhD i.o.

maak eens wat screenies van .NET server :)

misschien wil ik die namelijk gaan draaien op mijn Netwerkserver.

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
M@ximuS schreef op 01 november 2002 @ 18:53:

.NET is eigenlijk een soort combo van Windows 2000 Advanced Server en Windows XP :) Het ziet er dus uit als Windows XP, maar heeft de functies van Windows 2000 Advanced Server + een aantal nieuwe features :)

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 14:21

bitflusher

flushed die *** pc

k heb .net standard server gedraaid werkte iig prima met sb 1024 hoefde er nix voor te doen.

ik geloof dat ongeveer alle xp drivers werken op .net probeer dus ff nieuwste xp drivers voor de kaart te downen.

als je trouwens toch een server aan t verkrachten bent kun je net zogoed de xp themes aanzetten ;) (gewoon de service van disable naar automatic)

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 09-09 13:06
M@ximuS schreef op 01 november 2002 @ 18:53:

Ik verbaas me er elke weer over hoe een product wordt beoordeeld op hoe het eruit ziet. Helemaal een SERVER product.

• _Thanatos_
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Als je met .NET server een terminal server wilt gaan draaien, dan ja, dan is het belangrijk dat het er goed uit ziet.

Op me werk hebben we al een maand of 2 .NET Enterprise Server draaien en wordt dus gebruikt als terminal server. We hadden eerst een NT4 terminal server, maar de gebruikers zijn over deze bak veel meer tevreden. Werkt allemaal vele malen soepeler enzo.

Maar ook de nieuwe features zijn natuurlijk belangrijk.

日本!🎌

Pagina: 1