Pioneer DVD-R 103 brand problemen!

Pagina: 1
Acties:

• Scott_NL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-03 16:41
Hallo tweakers,

ik zit hier te werken met een Pioneer DVD-R 103 burner en nu wil hij in Nero geen cd's meer branden. Hij geeft de fout : Invalid Field in parameter.
Dit nadat ik een .cue file wil branden. Soms doet hij het wel, maar meestal niet.
Wanneer het probleem ontstaan is weet ik niet, omdat ik achtereenvolgens de 1.90 firmware geinstalleerd heb en toen met m'n stomme hoofd WinOnCD 3.8 op een XP systeem |:(
Nu heb ik Win XP Pro opnieuw geinstalleerd, maar na 2 cd'tjes goed gebrand te hebben werkt hij weer niet meer! In Win XP zelf gaat het branden prima, maar zodra ik Nero opstart is het foute boel. Iemand enig idee? Hij is ook heel langzaam in Nero....net of hij blijft hangen (tikkend geluid). Is dit een hardwareprobleem (wat ik overigens niet aanneem omdat hij in xp wel goed brand met de verkenner) of een softwareprobleem (In het bijzonder Nero 5.5.9.14) natuurlijk. Hoop dat iemand me hiermee kan helpen!

(Het zijn trouwens cd-r'tjes die ik wil branden van 2 verschillende merken die het altijd gedaan hebben....dus geen dvd-r)

Verwijderd

Ik had een gelijkaardig probleem als ik bij "choose recorder" de verkeerde brander had gekozen (ik heb een cd brander, en een dvd brander in mijn systeem)

misschien heb je een gelijkaardig probleem.
Voor de rest, geen idee...