Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Is een window etch te verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Me broer heb me window etch vrij scheef geplakt, t ziet er niet uit want me tribal staat scheef. En hij kon et zo goed zei die lol. |:(
Is zo'n etch op de een of andere manier te verwijderen zodat er een nieuwe gekocht kan worden die ik zelf dan wel recht kan plakken?

Edit:

Ik bedoel wel de etch in stickervorm. ;)

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:19
gewoon deraf rukken en voorzichtig schoonmaken met stickerverwijderaar? tis toch gewoon een grote sticker? Dan moet het geen probleem zijn denk ik

Verwijderd

Ten eerste je broer slaan voor het scheef neer plakken. >:)

Ik neem aan dat de sticker op een plexi plaat is geplakt, je kunt dit met sticker verwijderaar weghalen nadat je de sticker er af heb gehaald. Maar ben voorzichtig dat je geen krassen maakt.

Kun je niet wat pics maken zodat het duidelijker wordt.

Succes

Verwijderd

Denk je niet dat stickerverwijderaar te agressief is en de plexi aantast? Misschien is een fohn iets veiliger. Als de sticker warm wordt is ie soepeler en kun je hem er makkelijker afplukken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:02:
Denk je niet dat stickerverwijderaar te agressief is en de plexi aantast? Misschien is een fohn iets veiliger. Als de sticker warm wordt is ie soepeler en kun je hem er makkelijker afplukken.
IDD eerst voorzichtig fohnen en daarna restjes met dreft wegwerken succes verzekerd

Verwijderd

hoe doe je dat nou weer scheef ?

En etsch moet je eerst nat maken. (water + sop)
dan kan je zelfs al zit ie op je window hem nog zo doen dat ie goed komt te liggen.
of hij keek gewoon scheef. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Nou niks zeep enzo gebruikt, gewoon goed schoongemaakt voor ie geplakt werd en toen er op geplakt en goed rechtgestreken met een bankpas. Hij zit er wel mooi op alleen die lul heb em scheef geplakt. Hij d8 dat die tribal gewoon symmetrisch was en het dus niet uitmaakte of ie nou op de kop geplakt zit of niet.
Dat bleek dus van niet en toen ik thuis kwam van mijn werk zag ik et.
Als het er niet afgaat ben ik nog geneigd een nieuwe sidewindow te kopen ook zo lelijk is het lol.

Verwijderd

PICS !!!!!! :P

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:53

Maximus

There is no substitute

idd ff wat pics, kunnen we even kieren van het lachen en je dan serieuse tips geven hoe het moet :9

PhD i.o.

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:37

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

M@ximuS schreef op 01 november 2002 @ 18:54:
idd ff wat pics, kunnen we even kieren van het lachen en je dan serieuse tips geven hoe het moet :9
Kieren? Het is toch gieren? Iig pics!! En waarom die moeite doen als je voor 5 euro een nieuwe ruit hebt.

.

Pagina: 1