Nature will strike back.....
RESET knop blijft niet "hangen: ? ....
Murphy was an optimist
Nee, want de harde schijven hoor je gewoon opstarten.
Nog een paar ideen wat het kan zijn :
AGP Scheef / Slecht geheugen / losse CPU / Kabeltje verkeerd / Stekker monitor niet in het stopcontact / Te hoog overgeklokt BIOS restten / Verkeerde BIOS geflashed / Harddisk doorgefikt?
groeten,
Reink
AGP Scheef / Slecht geheugen / losse CPU / Kabeltje verkeerd / Stekker monitor niet in het stopcontact / Te hoog overgeklokt BIOS restten / Verkeerde BIOS geflashed / Harddisk doorgefikt?
groeten,
Reink
Murphy was an optimist
wat heb je gedaan vlak voordat hij het niet meer deed? maw waar was je mee bezig?
enhh... zwart scherm? probeer eens een andere monitor. Dat kan ook wel eens helpen. Kapotte kabel ofzo
enhh... zwart scherm? probeer eens een andere monitor. Dat kan ook wel eens helpen. Kapotte kabel ofzo
ik had een andere vraag hoe krijgen jullie van die plaatjes aan de zijkant????
Q9450@3.52 - Gainward GTX295
Alles werkte gewoon in de PC.
Ik heb de onderdelen stuk voor stuk getest in mijn andere PC. En ze werkten.
De computer gaat aan, je hoort de harde schijf werken, zo'n 3 seconden. En dan stilte en donker.
Als een van de onderdelen kapot is, behalve de vidkaart dan, moet er minstens een beeld op de monitor verschijnen.
denk ik dan hoor.
Ik heb de onderdelen stuk voor stuk getest in mijn andere PC. En ze werkten.
De computer gaat aan, je hoort de harde schijf werken, zo'n 3 seconden. En dan stilte en donker.
Als een van de onderdelen kapot is, behalve de vidkaart dan, moet er minstens een beeld op de monitor verschijnen.
denk ik dan hoor.
Moederbord valt niet te testen.
Geheugen is getest.
Videokaart is getest.
HD is getest.
allen in een andere pc.
Geheugen is getest.
Videokaart is getest.
HD is getest.
allen in een andere pc.
Ik heb vlak voordat ie niets meer deed de bios gereset. Daarna kreeg ik zo een piep toon te horen en toen niks meer.
POST de machine ?
m.a.w. je schakelt hem om en drie sec later hoor je 1 kort piepje ?
Zo niet moet je de CPU/memory en of PCI/AGP kaarten nakijken....
P.S. Als je de parameters in de BIOS heb zitten wijzigen en als gevolg daarvan het systeem niet meer opstart, zu je de BIOS weer terug moeten zetten in de stand waar die voorheen op stond. Mocht je daar niet uitkomen, dan kun je de default settings wel weer instellen, die moeten het altijd doen!
m.a.w. je schakelt hem om en drie sec later hoor je 1 kort piepje ?
Zo niet moet je de CPU/memory en of PCI/AGP kaarten nakijken....
P.S. Als je de parameters in de BIOS heb zitten wijzigen en als gevolg daarvan het systeem niet meer opstart, zu je de BIOS weer terug moeten zetten in de stand waar die voorheen op stond. Mocht je daar niet uitkomen, dan kun je de default settings wel weer instellen, die moeten het altijd doen!
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Verwijderd
Zoals oppertweaker al zegt... Je mb is defect... alles krijgt spanning en daarom hoor je ook even je hd opspinnen. maar je krijgt nooit beeld. Als je alles al getest hebt dan durf ik gerust te zeggen dat je Mamaplankje dood is.
Exact dezelfde symptomen als bij het goeie ouwe Tsjernobyl virus die een flash-BIOS compleet wiste, waardoor je het systeem absoluut niet meer in de lucht kreeg.
Maak iets te groot en sla er dan net zo lang op totdat het wel past...
Ik kan wel je bioschip opnieuw beschrijven. Mail me maar even op phaedrus@mail.ru
Dat BIOS Reset jumpertje ziet die weer goed terug ??? Andere voeding ff proberen.
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Verwijderd
of je cpu is overleden , heb laats precies hetzelfde gehad , andere cpu erin en hij deed het weer perfect
Pagina: 1