Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Het is misschien handig als je de FAQ even leest 
Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Sorry, dat is inderdaad de tweede keer dat ik wat post zonder eerst de faq te lezen....
Mijn excuus hiervoor......
(dit is inderdaad geen helpdesk
)
Mijn excuus hiervoor......
(dit is inderdaad geen helpdesk
Verwijderd
DIt lijkt me geen geval van Kan iemand even ...?Weet iemand hoe ik de lichtval zodanig kan aanpassen, zonder het dropshadow effect weg te halen,.
nee, ik vraag gewoon een uitleg....Ik wil het zelf doen...... uiteraard...
Het lijkt mij dat je even moet spelen met verschillende layers (voor iedere cirkel een layer bijvoorbeeld) en bij layer properties kiezen voor Inner Shadow. Kan je hier wat mee?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
ik denk het wel....zowiezo heb ik voor iedere cirkel een apatre layer.....
Alvast bedankt..
Alvast bedankt..
Verwijderd
Ander cosmetisch detail: Ik zou die clouds layer een wat lager contrast geven, dat komt het metaal effect dat jij wilt krijgen ten goede
tenx dude...
Pagina: 1