Toon posts:

geen radio/tv meer na upgrade winXP-SP1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb Medion/Lifetec kaartje met radio en tv van de Aldi (jaar oud ofzo).Deze heeft altijd goed gewerkt tot ik service pack 1 instalde.Nu doet hij het 1 of 2 minuten en dan loopt de tv of radio vast.Als ik dan tv opnieuw aanklik doet hij het weer eventjes.
Kaart is niet kapot want met win98 doet hij het nog goed.
Zal wel met drivers ofzo te maken hebben.Er zit een BT848 chippie op maar ik kan niets verbeteren.
Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand een oplossing?
Zijn er meer hard/software problemen na sp1?

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:14
Oplossing is SP1 te deïnstalleren (mits dit kan, kies namelijk nooit voor optie om belangrijke dingen om te slaan zodat je SP kunt deïnstalleren). Heb zelf geen hardware problemen. Wel 1 software probleem: de windows media player optie op de site van ID&T wordt alleen nog in full-screen formaat geopend (check zelf en dan zie je waarom dat lastig is... zit geen knopjes op :(). Werkte voor SP1 wel goed...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:20:
Heb Medion/Lifetec kaartje met radio en tv van de Aldi (jaar oud ofzo).Deze heeft altijd goed gewerkt tot ik service pack 1 instalde.Nu doet hij het 1 of 2 minuten en dan loopt de tv of radio vast.Als ik dan tv opnieuw aanklik doet hij het weer eventjes.
Kaart is niet kapot want met win98 doet hij het nog goed.
Zal wel met drivers ofzo te maken hebben.Er zit een BT848 chippie op maar ik kan niets verbeteren.
Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand een oplossing?
Zijn er meer hard/software problemen na sp1?
dit is een beetje of topic maar hoe the fuck krijg jij dat ding aan de gang bij mij werkte ie dus nie in xp toen win98 op gezet deed ie ut wel alleen als ik dan een film van tv wouw opnemen deed ie dropped frames
mijn configuratie is toch snel zat om dit eigenlijk wel te kunnen
amd xp1800+ geforce 4 ti4400 hd ata 133 512 mbram ddr333 dus

aar heb jij nieuwe drivers ofzo

als je die hebt zou ik die graag van je ontvangen !!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gewoon de drivers van de Medion.de site en/of wat XP zelf voorstelde.
http://download.medion.de...-TV-Karten&name=TV-Karten
Dat was de site met XP driver
Van sommige zie XP (hij praat niet echt hoor) dat ze niet door Ome Bill waren goedgekeurd,maar gewoon doorgaan en dan doet hij het prima.......totdat je SP1 erover heen zet.
P.S. ik kan een Ghost file van voor SP1 terugzetten >:) maar wil eerst proberen om dit zo voor elkaar te krijgen