Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Enermax onbelast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn nieuwe Enermax EG465AX-VE(W) aanzet met pin 3 en 7 doorverbonden krijg ik een soort pulserende stroom. Op dit moment hangen er alleen een ccfl en een schakeling met wat leds aan. De ccfl licht wel op maar in een frequentie van ongeveer 1 seconde zie je de ccfl half uit gaan en weer even helemaal oplichten.

Is dit te wijten aan het feit dat de voeding te weinig belast wordt of is die voeding niet helemaal in orde??

Verwijderd

probeer hem eens op je mobo uit PO of op een oude hd als ie dan ook nie goed werkt...dan is ie wel gaar volgens mij

ik heb een noname voeding en die blijft gewoon continu branden (stroom geven)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Aangezien een computervoeding een schakelende voeding is moet je hem wel wat meer belasten. Probeer het met gloeilampen van een auto bijvoorbeeld...

Verwijderd

Topicstarter
tuuttuut ;)

Ik hang er eens ff een HD aan, heb ook nog wel een mobo maar geen cpu.

Verwijderd

Topicstarter
OK probleem opgelost! Ik had de verkeerde draadjes doorverbonden, stom stom. Ik las ergens de groene met de grijze maar het moet dus de groene met de zwarte zijn. Gelukkig maar, al is de voeding slechts 2 dagen oud, ik had er al 2 dagen aan zitten knutselen. Om deze thread dan toch nog maar een leerzame wending te geven zal ik hier even in het kort iets vertellen over:

Mijn PSU mod:

De blauwe enermax heeft enkele kleine modificaties gekregen: zo ben ik twee avonden bezig geweest om alle molex snoeren te voorzien van zilvergrijze nylon mesh. Ik bedoel: de rounded kabel is gemeengoed geworden dus waarom ook niet de molexsnoeren netjes afwerken. Die rood-zwart-gele kabelspaghetti in de meeste cases ziet er nu niet bepaalt netjes uit, dus hup mooi meshen die hap. Mesh is afgewerkt met krimpkous. Verders heb ik de 92 mm transparante fan meteen voorzien van 4 blauwe leds en heb ik de metalen kap vervangen door een blauwe plexikap.

Het geheel ziet er nu echt super uit, ik wacht nu nog ff op een mooie plexi guard voor op die 92 mm fan, in het thema van de Rosswell case. Ik wil nog ff geen fotos uploaden, wil het graag als geheel laten zien als het zover is. Ben ook al aan de gang geweest met carbon folie en chroom-traanplaatfolie (maf spul). Ook de voeten van de case komen al geheel in de stijl.

Het geheel zal straks wel te bewonderen zijn op de HCC stand van Space promo. Ook op de binnenkort nieuwe casemodsite zal een en ander duidelijk te zien zijn.

Verwijderd

Kun je alvast wat pics laten zien, die voeding klinkt wel interessant :)

Verwijderd

chroom traanplaat folie zit er bij mij ook op. dat blijft knetteren want al die belltjes komen nooit glad..... :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:09:
chroom traanplaat folie zit er bij mij ook op. dat blijft knetteren want al die belltjes komen nooit glad..... :+
Aanbrengen met zeepsop!!! dat helpt

Verwijderd

ja dat is waar maar ik heb het gewoon aangebracht en ik bedoel dus die traantjes daar blijft lucht onder zitten maar dat zie je toch nie........... is wel duur spul maar ziet er cewl uit

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:03:
Kun je alvast wat pics laten zien, die voeding klinkt wel interessant :)
Forget it... meestal krijg ik wel previewtjes van zijn projecten, maar die voeding mocht ik niet zien: 'Wacht maar tot de HCC' :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 16:41
ff voor alle mensen die dit plaatje zoeken, ik heb em ook ooit es opgeslagen:

Afbeeldingslocatie: http://vvdw.web1000.com/images/foto's%20in%20mods/dsc02.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik dus eerder moeten hebben, thnx
Pagina: 1