OK probleem opgelost! Ik had de verkeerde draadjes doorverbonden, stom stom. Ik las ergens de groene met de grijze maar het moet dus de groene met de zwarte zijn. Gelukkig maar, al is de voeding slechts 2 dagen oud, ik had er al 2 dagen aan zitten knutselen. Om deze thread dan toch nog maar een leerzame wending te geven zal ik hier even in het kort iets vertellen over:
Mijn PSU mod:
De blauwe enermax heeft enkele kleine modificaties gekregen: zo ben ik twee avonden bezig geweest om alle molex snoeren te voorzien van zilvergrijze nylon mesh. Ik bedoel: de rounded kabel is gemeengoed geworden dus waarom ook niet de molexsnoeren netjes afwerken. Die rood-zwart-gele kabelspaghetti in de meeste cases ziet er nu niet bepaalt netjes uit, dus hup mooi meshen die hap. Mesh is afgewerkt met krimpkous. Verders heb ik de 92 mm transparante fan meteen voorzien van 4 blauwe leds en heb ik de metalen kap vervangen door een blauwe plexikap.
Het geheel ziet er nu echt super uit, ik wacht nu nog ff op een mooie plexi guard voor op die 92 mm fan, in het thema van de Rosswell case. Ik wil nog ff geen fotos uploaden, wil het graag als geheel laten zien als het zover is. Ben ook al aan de gang geweest met carbon folie en chroom-traanplaatfolie (maf spul). Ook de voeten van de case komen al geheel in de stijl.
Het geheel zal straks wel te bewonderen zijn op de HCC stand van Space promo. Ook op de binnenkort nieuwe casemodsite zal een en ander duidelijk te zien zijn.