Hoe kun je netwerk activeren tussen XP<-->ME?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De Host is dus XP met kabelinternet, en de gast ME. Nou wil ik internet delen en een thuisnetwerk, ik hed deze IP-adressen in gevuld PC1 192.168.0.1/255.255.255.0 en PC2 192.168.0.1/255.255.255.0
wat moet ik nu nog meer doen, ik heb al internet delen aangevinkt. het is direct van NIC<-->NIC geen HUB of SWITCH.

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

Verwijderd

2 PC's met hezelfde IP op hetzelfde netwerk gaat natuurlijk niet goed :)
Geef je gateway 192.168.0.1, en de andere PC 192.168.0.2

FAQ's al gelezen? :)
Hoe deel ik Internet ?
FAQ Network Troubleshooting

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 19:47
En ik mag ook hopen dat je de goede kabel hebt, een crossed kabel, anders gaat het ook niet echt werken :P Maar uiteraard eerst twee VERSCHILLENDE IP's geven, en eerst de search gebruiken ;)

Sorry als dit een beetje neerkijkend overkomt, was echt niet mijn bedoeling, nu ik hem pas lees merk ik het pas

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Ik zou zeggen als je het het simpelst wil houden ga dan lezen over ICS (standaard internet verdeel functie onder windows) en probeer een netwerk op te bouwen via netwerk verbindingen en dan "een thuisnetwerk installeren" in XP. Dus ga maar even zoeken er zijn al veel van dit soort onderwerpen geweest op GOT. Als het echt niet lukt of je komt niet verder vraag dan pas weer

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is echt al té vaak voorbijgekomen, en hier is heel veel informatie over te vinden, zie ook:

Hoe deel ik Internet ?
FAQ Network Troubleshooting

Dit topic is gesloten.