[FIFA2K3] online spelen achter firewall

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Ik heb dus een firewall/router op een pc draaien. Op een andere pc dus Fifa. Als ik een multiplayer spel wil spelen dan pakt ie het ip van m'n nic. En das dus niet goed. Ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet veranderen. Ook weet ik eventueel niet welke poort ik moet forwarden ofzo. Kan weinig vinden op de site van EA.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem ik wil ook die poorts weten jammer dat niemand reageert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

firewall uitzetten is tot op heden de beste oplossing...het werkte iig voor mij

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 22:24

Nicap

Tsssk....

Topicstarter
Dat kan ik niet, omdat m'n firewall/router op een pc draait die dus het internet regelt. Alles overzetten om fifa te spelen vind ik een beetje ver gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb dan geen Firewall maar het zelfde principe internetsharing dus dan moet je ook poorten dus ik moet gewoon die ports weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Mooooody schreef op 01 november 2002 @ 21:43:
firewall uitzetten is tot op heden de beste oplossing...het werkte iig voor mij
Ja, zo kan je voor alles je firewall uit gaan zetten, waar heb je dan nog een firewall voor? :?

Neej, ik heb soortgelijk probleem met een ander spel gehad en heb gewoon met die gasten gemailt. Ik denk dus dat als je EA richting de sales-afdeling even een emailtje stuurt, dat je dan snel reactie krijgt over het hoe en wat.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er ff niet om wat het nut van een firewall is het gaat er nou om of iemand die poorts kan vertellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Dit moet je niet zien als flame maar ik laat zien hoe ik zo'n probleem zou oplossen.
De vraag:Fifa2003 werkt niet achter een firewall.

Ok eerste waar ik aan denk, ik zet de firewall uit.
Helaas kan dit niet.
De volgende stap is, ik ga de makers eens mailen en vragen aan hun wat de poort is wat zij 99,9% weten.
En niet hier komen vragen want wij weten echt niet alle game poorten uit ons hoofd.
Dit is weer zo'n zelf uitzoek vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik ben naar support gestapt van EA maar kom echt geen stap verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:20:
Ja maar ik ben naar support gestapt van EA maar kom echt geen stap verder
Heb je naar de poort gevraagt?
En dan krijg je geen antwoord terug? Wat stelletje eikels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd ik heb naar poort gevraagt, maar krijg geen ene antwoord terug, misscihen doe ik iets fout, ik zag ook in de map van fifa dat je daar kan registreren en dan ook supoort hebt ofzo. Maar niemand weet de porten jammer.
Pagina: 1