Toon posts:

adsl (1nov) aan het uitbereiden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik woon in de regio tielt-winge en hier is tot nu toe geen adsl of andere breedband beschikbaar met als gevolg rekeningen van €400 en meer, nu deze vrijdag 1 november zou het bij ons beschikbaar worden, als heb ik er mijn twijfels over omdat ze mij voordien al gezegd hebben dat we heel ver over de grens zaten van beschikbaarheid, en als het dan al zou gaan, kan ik dan ook gebruik maken van de snellere downstream?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Hoe ver zit je van de centrale af? Beetje zoeken in de adsl topics en de url waar je dat kan checken kom je tig keer tegen, net als een stuk meer info trouwens. Snelheid is o.a. afhankelijk van hoe ver je van de centrale zit, en uiteraard welke provider je kiest. Oh ja en ook welk adsl abbie natuurlijk :P

Of bedoel je dat je nu via je telefoonlijntje sneller kan downloaden? Was dat maar waar! :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
nenee, ik bedoel echt wel via ADSL hoor, was het idd maar waar dat het zo kon :) Ik zou voor skynet gaan ik dacht dak ik op 6km zat ongeveer, ik heb op de site van belgacom ook gecheckt vroeger zelfs maar toen gaf die aan dat het ging maar toch was het niet beschikbaar, wat ze bedoelen is dat de centrale ADSL toelaat maar niet of jij er al dan niet gebruik kan van maken

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21
6 km is echt te ver, De Nederlandse KPN gebruikt 3,7 km als limiet maar die zijn wel redelijk voorzichtig. BBNed gaat in Nederland verder (met alleen 512kbit) maar dat houdt ook een keer op. Afstanden van 6km komen in Nederland normaal niet voor, of je moet echt ergens in een weiland ver van de bewoonde wereld wonen :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Crazy_D schreef op 31 oktober 2002 @ 21:37:
Of bedoel je dat je nu via je telefoonlijntje sneller kan downloaden? Was dat maar waar! :)
Ja hoor dat kan, ADSL gaat nog steeds over dezelfde lijn, alleen de modem is heel veel anders :)

En JA! in November worden er een hoop centrales klaar gemaakt voor ADSL :P
(dat zou GVD eens tijd worden na 4 jaar op de modem ja!!! :( )

Verwijderd

hmm.. al die k*t dorpen om ons heen krijgen nu adsl maar ons vergeten ze :(

Verwijderd

Topicstarter
Gman schreef op 31 oktober 2002 @ 23:31:
[...]

Ja hoor dat kan, ADSL gaat nog steeds over dezelfde lijn, alleen de modem is heel veel anders :)

En JA! in November worden er een hoop centrales klaar gemaakt voor ADSL :P
(dat zou GVD eens tijd worden na 4 jaar op de modem ja!!! :( )
ah zo, nog een 56k-genoot? :P het werkt serieus op de zenuwen het zou idd wel eens tijd worden, telenet zijn nog grotere zeveraars :r

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 23:37:
hmm.. al die k*t dorpen om ons heen krijgen nu adsl maar ons vergeten ze :(
mmz, waar woon je?

Verwijderd

:)

tussen: gorichem, zaltbommel, geldermalsen en tiel
al deze plaatsen hebben adsl behalve wij :(
Pagina: 1